וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס מפוצלת

11.12.2008 / 9:32

מרצדס חושפת טכנולוגיית תצוגה כפולה חדשה לנהג ולנוסעים, המיועדת לדור הבא של מכונית הדגל 'S קלאס'

החיים הטובים (והקלים) בתא הנוסעים של מכוניות היוקרה של מרצדס, עומדים להשתדרג עוד יותר באדיבות הוספת מסך הקרנה נוסף על זה של מחשב הדרך לנהג. הטכנולוגיה אמנם מסתובבת כבר מספר שנים בתעשיית הרכב תחת פיתוחיה של 'בוש' ושל ענקית האודיו והתצוגה 'בלאונפונקט', אם כי השם שנבחר על ידיהן הוא 'Dualview'.

כעת היצרנית הגרמניה משיקה את הבנתה בתחום זה ומתברר שהפיתוח ארך קצת יותר מהמצופה. זאת מפני שהפלטפורמה של מסכי ההקרנה אינה פורצת דרך בימינו, וודאי שלא למרצדס. כל יצרניות הפרמיום מציידות את קטגוריית הקצה במסכי תצוגה (LCD), המופעלים על ידי ממשקים כאלו ואחרים. באודי יש MMI, לב.מ.וו יש iDrive וכדומה. מרצדס לקחה רעיון פשוט של מסך אחד, הזורק תצוגה דרך פילטר לשני כיוונים, מה שיכול פוטנציאלית להפוך את חווית הנסיעה לחיזיון אור קולי מרשים.

גודלו של המסך הוא כ-8 אינטשים בלבד. הוא מקנה לנהג שליטה, דרך תוכנת ההפעלה של המכונית, על שלל אמצעי מולטימדיה, ניווט, תכונות ניהוג של הרכב ובקרת חירום. האפשרות להשתמש במסך מגע, אפשרית רק עבור הנהג. יחד עם זאת, הנוסע יכול לבחור לצפות במשהו שונה באמצעות שלט רחוק אותו ניתן כמובן להעביר בין יושבי הרכב, בכדי למנוע הסחות דעת מהנהג. לכשתגיע, המערכת תוצע כתוספת בתשלום עבור המרצדס S קלאס החדשה. עד אז, תסתפקו במסך אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully