וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לחשמל

11.12.2008 / 15:53

'ווסט קארס רייסינג' השתעשעה ברעיון מכונית המירוץ החשמלית תקופה ארוכה. עד שהגיע הזמן הנכון והמודעות הירוקה לה ציפו

הפוטנציאל הגלום במכוניות חשמליות, מתחיל רק לאחרונה להראות סימני צמיחה. מי שכנראה הרימה את הכפפה סוף סוף היא חברת 'ווסט קארס רייסינג', המקווה שהביצועים אותם הפיקה ממערכת ההינע החשמלית של מכונית ה-West WX10 החד מושבית תצליח להפוך אותם לחלוצי התעשייה בתחום מירוצי החשמל. או לפחות להוות את ממשיכת דרכם של אלו שגוועו בדרך.

להבדיל מחברות דומות הנמצאות בבריטניה ובניו זילנד, אשר הציגו מכוניות ספורט חשמליות יעודיות למירוצים, כאן מדובר בדגם הראשון לא רק בתחומי ארה"ב אלא גם בכלי שככל הנראה ייכנס לייצור סדרתי בעתיד הקרוב. 5 מכוניות כבר מתוכננות לעלות לפס ההרכבה באטלנטה, וכל הצוות ממתין בסבלנות ליום בו יוכיחו לעולם כי מירוצי מכוניות יכולים להיות חסכוניים, נקיים, וכמובן מהירים ברמה מרגשת דיה.

המראה העכשווי של הדגם החשמלי זהה לקודמו אשר התבסס על הנעת מערכת גז. המהירות המרבית תחצה את גבולות 240 הקמ"ש, וזמן הזנת המצברים סביב המסלול בתנאי מאמץ יעמוד על כמעט שעה ללא הפסקה. את האנרגיה תזין מערכת סוללות בסיועו של מנוע חשמלי מחוזק וקל, וכפי שמקובל בתחרויות שונות, עצירה בפיטס תאפשר גם החלפת הסוללות ושיגורה של המכונית מחדש למסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully