וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה גרמנית בנוסח איטלקי

15.12.2008 / 16:00

סדנת 'סטודיו טורינו' לקחה את המרצדס SL רודסטר והפכה אותה למכונית קופה נגועה באומנות איטלקית. עולמות מתנגשים

אלפרדו סטולי, מסדנת עיצוב הרכב 'סטודיו טורינו', מנסה להעביר לתלמידיו מזה שנים ארוכות, את הניסיון שצבר בטרנספורמציה מהשגרתי למיוחד. עיצובו האחרון, מבוסס על פלטפורמת המרצדס SL רודסטר, אשר אלמלא הופעת גרסת ה-SL 65 AMG מהסדרה ה'שחורה' מבית היצרן, ספק אם אחד מתלמדיו היה הוגה לשכלל את הרעיון הזה על דעת עצמו.

פרויקטים מארכיון הסדנה כוללים תצוגות חד פעמיות דוגמת המזרטי במבנה 'שוטינגברייק', פיאט 500 'דיאבוליקה', ואפילו הפורשה קאיימן RK קופה. כולם אגב נתנו לא מעט השראה למתכנני החברות הרשמיות, כך שהמרצדס שלפנינו עוד עלולה לקבל הופעת בכורה במאורע כל שהוא בעתיד. הרעיון כולו, מנסה לאחד את ה-SL אל תוך גופה של מכונית קופה בזרימה אחת וחלקה. ויש לציין כי לנוכח הקימורים הריבועיים שלה, לא מדובר במשימה קלה. מאידך, אפשר לדמיין שלל אפשרויות הנעה מסדרת AMG שלא תלויות בשום מודל עיצובי. V12 6.0 ל'? זה בהחלט נשמע מתאים.

השתפלות המבנה אל עבר הזנב ממחישה את רצון המעצב הצעיר, ליצור מבנה אופנתי אך ייחודי. באופן טבעי, מנסות מכוניות קופה להעלים פריטים כגון ידיות, סמלים, הבלטות לא נעימות ולעתים אף לבלוע את מראות הצד על מנת לחדד את המראה השלוח של המרכב. במקרה הנ"ל, נראה שהתלמיד התעלה על חלק מתכנוניו של המורה. שליחת התרשים לתערוכת העיצוב בטורינו, תעלה את ערך מניותיו בנקל. ובמידה וינכס לעצמו הצלחה בין שופטי התחרות, אולי אף נזכה לראות אותו מופיע בתערוכת רכב, לצד המרצדס SL קופה טורינו עליה עיניו שקדו לילות ארוכים מול מסך המחשב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ה-SL צריכה להיראות?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully