וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לנוט

16.12.2008 / 9:55

המיקרוואן של ניסאן הגיע לשלב אמצע החיים ומתיחת הפנים נדרשת. השינויים קלים וקוסמטיים בעיקר, מבחוץ ומבפנים

5 שנים לאחר השקתה הרשמית ביפן ושלוש שנים לאחר הנחיתה באירופה, ניסאן משחררת פרטים מלאים אודות מתיחת הפנים שעוברת הנוט במסגרת גיל אמצע החיים. מימדי המכונית נותרו כפי שהיו, עם בסיס גלגלים העומד על 260 ס"מ, אורך של 408 ס"מ ובסעיף הרוחב נרשמים 169 ס"מ. מבחוץ, נוכל להתרשם ממכסה מנוע מתוח כלפי הקרקע, יחידות תאורה מעוגלות מלפנים, פגושים מעט פחות מודגשים וכן חישוקי סגסוגת חדשים בעיצובם מבית היצרן בקוטר של 15 ו -16 אינטש. על כך, נוסיף גם גריל טבול בצבע שחור עמוק. מאחור, זנב המכונית מסתפק בהשחרה של אלומות התאורה.

תא הנוסעים של הנוט מקבל כמה תוספות חיוניות, בפרט אחת חדשה עליה דיברנו בעבר - מערכת המולטימדיה Nissan Connect. בממשק הכולל מסך מגע, יכול הנהג לערוך שינויים במערכת השמע, הניווט, הטלפון האינטגרלי (דרך בלוטות') בנגיעת אצבע. מיותר לציין כי ניתן לחבר למערכת כל גאדג'ט שניתן לחשוב עליו עקב ריבוי השקעים והאפשרויות.

עבור היושבים, הנוט המתוחה מחדשת את המראה הפנימי בריפודים פחות מחוספסים, בעיצוב פחות כהה ופונקציונליות מעודכנת. גם תאי האחסון עודכנו, ובסעיף זה ניתן למצוא תא כפפות מקורר, תא מתחת למושב הנוסע, ותא מטען נוח יותר לשימוש. בצד הבטיחותי, לנוט 4 כריות אוויר, מערכת ABD, EBD, ונקודות עיגון איזופיקס לילדי המשפחה.

מפרט ההנעה נשאר כשם שהופיע לראשונה לפני מספר שנים: מנוע בנזין 1.4 ל' המפיק 88 כ"ס, 1.6 ל' עם 110 כ"ס, ומנוע דיזל DCI 1.5 ל' לו 86 כ"ס ורמת פליטה נמוכה של 119 גק"מ לצד צריכת דלק ממוצעת העומדת על 22.2 ק"מ לכל ליטר סולר. כל המנועים ייצויידו בתיבות הילוכים אוטמטיות וידניות עם חמישה או ארבעה יחסי העברה בהתאמה.

מחברת קרסו נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין מידע על הנוט, תאריך הגעה ומחירים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully