וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגאסי קונספט. ה-B4 הבאה?

ירון אדרי

17.12.2008 / 9:47

סובארו תציג בתערוכת דטרויט את את הלגאסי קונספט (B4 אצלנו), שתרמוז על הגרסה הסדרתית שתוצג בשנת 2010

בצל ההודעה על פרישתה ממירוצי ה-WRC, חושפת היום סובארו רמז עבה לדור הבא של הלגאסי המוכרת אצלנו מזה מספר שנים כ-B4. המשפחתית הגדולה תוצג בהופעת בכורה בתערוכת דטרויט כגרסת קונספט, לקראת תחילת שיווק הגרסה הסדרתית בתחילת שנת 2010.

כמו שאר היצרניות, גם בסובארו מנצלים את הקונספט בכדי להציג קו עיצוב ספורטיבי שינסה לקלוע אל ליבם של הקונים שבימים אלה לא ששים להחליף את מכוניתם המשומשת באחת חדשה. בתמונה היחידה שחשפה בינתיים החברה, ניתן להתרשם רק מעיצוב החזית, בתי גלגל תפוחים, ומראות קטנות שמנסות שלא לשבור את ההרמוניה. אלה לבטח יצמחו.

כמו הרבה פרטים אחרים, גם את פנים המכונית משאירה בינתיים סובארו בגדר תעלומה. אך בכדי ליצור מעט עניין, הם מציינים כי מדובר בתא נוסעים בסטנדרט גבוה גדוש בנוחות. מלפנים, שוכן מנוע בנפח 3.6 ליטר, בוקסר כמובן, המזין את ההנעה הכפולה הסימטרית המוכרת שלה. נתוני המנוע לא מפורטים, אך אם נבדוק ברישומים נראה כי אחד זהה הנמצא בשימוש החברה מפיק 258 כ"ס.

עם מכונית הקונספט, תציין סובארו 20 שנים ללגאסי בהן נמכרו 3.6 מיליון מכוניות, 43 אחוז מהן בארה"ב. מחברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, נמסר לוואלה! רכב כי מדובר בגרסה המיועדת לשוק האמריקני בלבד. מה איתנו? את זה נדע לבטח לקראת תערוכת ז'נבה בחודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully