וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לשיא

ירון אדרי

17.12.2008 / 11:44

ה-SSC אולטימייט אירו לא מסתפקת במועט, ושולחת את הדור הבא לכביש עם 1,287 כ"ס ומהירות מרבית של 435 קמ"ש

את ה-SSC אולטימייט אירו אנחנו מלווים מזה כשנתיים, תקופה בה מנסה היצרנית האמריקנית לשבור כל שיא אפשרי מעולם מכוניות ה'על'. אז אחרי ששברה את שיא המהירות למכונית סדרתית (412 קמ"ש, תהליך שבעצמו ארך יותר זמן משתוכנן), ואחרי שהצהירה כי תייצר גרסה חשמלית לה שני מנועים המפיקים 500 כ"ס כל אחד, מכוונת החברה ל-2009 ולא בצורה הכי רגועה.

לקראת השנה הבאה, עוברת האולטימייט אירו סוג של מתיחת פנים כללית. זה מתחיל עם שינויים קלים בעיצוב החזית, ממשיך עם שדרוג תא הנוסעים, ומסתיים בתוספת של 15 אחוז לכוח המנוע. זה מתקבל תודות לתכנון חדש של בלוק המנוע העשוי אלומיניום, המאפשר לבעלת הבית לפרסם נתון של 1,287 כ"ס.

ואם הגרסה הקודמת קבעה 412 קמ"ש, כאן מדברים על נתון מרשים הרבה יותר – 435 קמ"ש. נתון שכזה למכונית כביש מצריך לא מעט התאמות מתחומים בהם מהירות היא העיקר, ולכן נרתם עולם התעופה לעניין. פרט לקרבון בכל פינה, על הספקת הדלק למנוע אמונה מערכת שמקורה במטוסים, וכנף אחורית מיוחדת תעזור לבלימה יעילה על ידי התרוממות של 20 ס"מ ויצירת התנגדות.

אם אתם שואלים את עצמכם כרגע מהו תג המחיר וכמה דלק היא שותה, אז המכונית הזאת אינה בשבילכם. כאן מדובר על לקוחות שנתונים אלה שוליים עבורם, בדיוק כמו המשבר הכלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully