וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ווינר חוזר לישראל

21.12.2008 / 10:56

טנדר העבודה של ניסאן שב אלינו לאחר 3 שנים בשתי גרסאות הנעה. במקביל, משיקה קרסו מועדון לבעלי רכבי 4X4 של החברה

אחרי מספר שנות היעדרות, משיקה מחדש יבואנית ניסאן לישראל 'קרסו' את הווינר בגרסה משופרת ועדכנית. את משבצת הטנדר של ניסאן תפס בזמן זה הנווארה החזק יותר (174 כ"ס), אשר מחירו היקר לא עזר למנף את מכירותיו, בעיקר אל מול המתחרות הזולות יותר מבית איסוזו, טויוטה, ומאזדה.

הווינר מושק אצלנו בשתי גרסאות המצויידות בתא נהג כפול, צמד אפשרויות הנעה, ואפסון נדיב בתא הנוסעים. יחידת ההנעה היא טורבו דיזל בהזרקה ישירה בנפח 2.5 ל' בהספק של 133 כ"ס, משודכת לתיבת הילוכים ידנית בת חמישה יחסי העברה. ביצועיו ימצבו אותו כמתמודד מוביל בסגמנט עם מהירות מרבית של 158 קמ"ש ותאוצה למאה קמ"ש ב-13.3 שניות בגרסת ה-4X4.

מחירו של הווינר בגרסת הנעה אחורית (4X2) מתחיל ב-147 אלף שקלים, ועבור האופציה להנעה כפולה, תשלמו 30 אלף שקלים נוספים. לשני הדגמים חבילת אבזור הכוללת שפע תאי אחסון, 4 חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית, ABS, ושתי כריות אוויר.

מועדון שטח חדש לניסאן

מאת: קובי ליאני, מערכת וואלה!

מועדוני לקוחות תחת ניהול יבואני הרכב הנה אופנה ישנה יחסית בישראל, אך רק עתה הוחלט בקרסו, יבואנית ניסאן לישראל להצטרף לחגיגה. וכן, מוקם בימים אלה מועדון לקוחות לבעלי רכבי 4X4 מתוצרת ניסאן כמו פת'פיינדר, נווארה, פטרול, אקסטרייל ואף לדגמי העבר (טראנו וכו'). ההצטרפות נעשית דרך הרשמה באתר המועדון (קישור בתחתית הדף) ואינה כרוכה בתשלום.

לדברי רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן, "החברות במועדון, מקנה מגוון רחב של פעילויות והטבות ביניהן: פעילויות בתחום נהיגת השטח: טיולים משפחתיים לצד טיולים אתגריים בארץ ובחו"ל, הרצאות, השתלמויות בנהיגת שטח, הטבות בקניית רכב חדש, הנחות על אביזרי שטח, אירועי השקה חברתיים ועלון המועדון, שישווק בדיוור ישיר באמצעות הדואר האלקטרוני מידי חודש ויעדכן על פעילויות המועדון".

עדכונים אודות פעילות המועדון יוכלו החברים לקבל גם באתר האינטרנט שהוקם במיוחד עבור המועדון. טיול המועדון הראשון מתוכנן ל-10 בינואר והוא יערך בגליל העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully