וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמלית THINK בדרך לישראל?

ירון אדרי

18.12.2008 / 17:47

חברת 'גזפרו' תתמודד על יבוא המכונית החשמלית של חברת THINK הנורווגית לישראל. מעריכה כי השיווק יחל באמצע 2009

המכונית החשמלית של החברה הנורווגית THINK תגיע לישראל באמצע 2009, כך מודיעה היום (חמישי) חברת 'גזפרו' המתמחה בהסבת מכוניות להנעה בגז אשר מתמודדת על זכיון הייבוא לישראל. המגעים בין שתי החברות החלו בתחילת 2008, והמכונית הראשונה שעתידה להגיע לישראל היא דגם הסיטי הדו מושבית.

THINK עוסקת בתחום הנעת החשמל מזה כ-18 שנים, וכ-10 שנים כיצרניות מכוניות חשמליות סדרתיות. הסיטי החלה את חייה בשנת 1991, ורק ב-1999 הגיע לייצור סדרתית. בתחילת 2008 החל ייצור הסיטי השישית, ולדברי 'גזפרו', טווח הנסיעה המרבי שלה עומד על כ-150 ק"מ. עוד אומרת החברה כי הסיטי נטענת באמצעות כל שקע ביתי וכי אין למכונית כל תלות בתשתית הטעינה שפורסת חברת 'בטר פלייס' של שי אגסי.

הסיטי העדכנית הוצגה בתערוכת לונדון בחודש יולי השנה, מצויידת בחבילת בטיחות הכוללת ABS וכריות אוויר, וכן חבילת אבזור הכוללת הגה כוח, חלונות ומראות חשמליים ונעילה מרכזית, מערכת שמע, מזגן, גג שמש, חישוקי סגסוגת, מערכת ניווט ועוד. מנכ"ל 'גזפרו' אודי תמיר מוסר לוואלה! רכב כי עוד מוקדם לקבוע מה מכל זה יגיע לישראל ומה יהיה המחיר. הגיוני, בעיקר לנוכח העובדה כי עדיין לא נקבע על יד היצרנית אם החברה בראשה הוא עומד היא זאת שתחזיק בזכיון הייבוא. "הערכות מדברות על אזור ה-100 אלף שקלים, אך כלום עדיין לא סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully