וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביה יוצאת לקרב

ירון אדרי

22.12.2008 / 11:52

סקודה מייעדת את מכונית המירוץ פאביה סופר 2000 לאליפות הבין יבשתית IRC. טבילת האש בראלי מונטה קרלו

בימים כתיקונם, ידיעה שכזאת היתה נבלעת בשטף הידיעות המציף את עולם המירוצים. אלא שכעת, בין פרישה אחת לאחרת, כל הודעת הצטרפות של יצרנית רכב היא בגדר סקופ. את הבשורה הטובה מפרסמת סקודה, שהחל מהחודש הבא תתחרה עם הפאביה סופר 2000 באופן מלא.

על התקדמות פיתוחה של מכונית המירוץ הצ'כית סיפרנו לכם בעבר, והנה היא קורמת קרבון וצמיגים. ראלי מונטה קרלו שיערך בעוד חודש בדיוק, יהיה הבמה להופעת הבכורה שלה, אלא שזה יהיה במסגרת ה-Intercontinental Rally Challenge (או בשמה השגור IRC), ולא ה-WRC שבצעד די נדיר תיעדר ממקום זה העונה. צמד הנהגים הצעיר יאן קופקי מצ'כיה ויוהו הנינן מפינלד יתמודד מול מתחרותיה העיקריות - פיג'ו 207 האלופה הטרייה, וסגניתה אבארת' גרנדה פונטו.

הפאביה שנבנתה לקטגוריית S2000, מונעת על ידי יחידת 2.0 ל' אטמוספרית, המפיקה לפי הצהרת היצרנית 25 קג"מ. על ההספק לא מספרים לנו, וזה גם פחות משמעותי. ההנעה היא כפולה ומקבלת כוחה דרך תיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית, ושלושה דיפרנציאלים מכניים. חישוקי OZ בקוטר 18 אינטש יתאימו את המכונית לאספלט, ו-15 אינטש לשבילי העפר. את הקשר לקרקע יעשו צמיגי BF גודרידג'.

פתיחת העונה תהיה כאמור במונטה קרלו, ואותה נסקר עבורכם באופן שוטף במקביל למירוצי ה-WRC. להזכירכם, בשנת 2010 נכון לרגע זה, צפויות מכוניות ה-S2000 להחליף את מכוניות ה-WRC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully