וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרה 10

24.12.2008 / 14:24

משטרת בריטניה מצרפת למשפחת ניידות התנועה שלה גם את הדור האחרון למיצובישי לנסר איבולושן. אין לאן לברוח

לפני מספר שנים, דובר במשטרת ישראל על הכנסת מספר מצומצם של דגמי סובארו WRX לשירות משטרת התנועה המקומית. בסוף, יותר כאקט יח"צני, ראינו קרייזלר קרוספייר בשירות החוק, והסובארו שהגיעה הייתה מדגם B4.

בעולם, בעיקר באירופה, מידי כמה זמן אנחנו מקבלים דיווחים על צירופם של כלי רכב משופרים או רכבי 'על' לשורות החוק. לאיטליה יש למבורגיני, לגרמניה פורשה, ובבריטניה יש את אופל בדמות ווקסהול משודרגות. עם מכוניות שכאלה, המרדף כמעט אבוד מראש; אבל לאחר הסקת מסקנות, בפרט בשל העובדה כי העבריינים משתכללים כל הזמן, משטרת בריטניה החליטה שהגיעו מים עד נפש. אז מה אפשר לעשות? בהתחשב בכך שדרכי המילוט הן רבות, צריך לחשוב על משהו יצירתי שאינו מוגבל רק לכביש.

אז את האופל טרם הוציאה המשטרה לגימלאות, אבל לצידה, גם למיצובישי יש מקום. למחוז יורקשייר נסיון מוצלח עם הדורות הקודמים של האיבו, וכעת הוא מתברך בתוספת של שלוש ניידות נוספות מהדור העדכני, ובתוספת ייעודית לכל הטכנולוגיה הגדושה המוצעת בדגם הבסיסי. בין אלו, האיבו המשטרתית תצויד במערכת זיהוי לוחיות מתקדמת, תיבת הילוכים כפולת מצמדים SST או תיבה ידנית קונבנציונלית.

את האפקט ההרתעתי, ניתן לייחס לא רק ליכולת הדיסקרטית תחת המעטפת, אלא גם מפני שהגנבים המעודכנים מודעים ליכולותיה ופשוט מוותרים מראש ברגע שהיא מגיחה לפתע במראה האחורית. אז שימו לב לצעדיכם בביקור הבא שם.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully