וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצת אנרגיה כתומה

25.12.2008 / 10:39

סדנת Zele היפנית הכניסה את ה-GT-R לתכנית הרזיית קרבון אינטנסיבית, לא לפני שהוסיפה לה עוד כמה עשרות סוסים

ניסאן GT-R עוברת בימים אלו כמה וכמה הכנות לקראת השקתה המערבית, ולא מכבר חשף היצרן מודיפיקציה עבור הדגם האירופי עם שדרוג זעום תחת מכסה המנוע. אולם, לאחר שכבר הפנמנו שאפשר להפיק מהניסאן קרוב ל-1,000 כ"ס, סדנאות הרכב המשפרות עלולות להתקל במחסום לא פשוט כלל וכלל.

סדנת 'זלה' (Zele) היפנית, תחשוף בחודש הבא בתערוכת הרכב של טוקיו את הניסאן GT-R R35 שלה. רק שאולי לנוכח הגודזילה האמריקנית של סדנת 'הנסי' שהצליחה לדחוס ממנוע ה-V6 כ-700 כ"ס, ההספק המשוער שזינק ל-550 כ"ס תחת ידיה של היפנית כנראה שלא ירשים במבט ראשון. אלא שאת העוצמה של האמריקנים, תמיד ניתן להעמיד בספק ובפרט אם יודעים כיצד לשחק עם הקילוגרמים העודפים.

פחות משקל, יותר סוסים

את הקונספט הזה, לקחה 'זלה' ושדרגה את ה-GT-R בנקודות חשובות. מעבר לטבילה בדלי כתום ועז, הוחלפו לא מעט רכיביי מרכב בכאלה עשויים קרבון; ספויילר קדמי, כנף אחורית, גג, חצאיות, גריל, מראות צד, כיסוי למערכת היניקה וזימים לצידי קשתות הגלגלים. לכל רשימת הקניות היקרה הזו, יש להוסיף את עדכון מחשב המנוע שמוציא מה-3.8 ל' קרוב ל-550 כ"ס כאמור. מערכת בלימה משופרת בסיוע של מערך מתלים אדפטיבי, משלימים את חבילת הביצועים.

תא הנוסעים, מזכה כל אחד מבין שמונה הלקוחות הבלעדיים של ה-GT-R R35 בצמד מושבי 'רקארו עוטי עור ואלקנטרה. חומרים אקזוטיים ויוקרתיים כמו טיטניום יהיו במערכת הפליטה, וחישוקי סגסוגת בעיצוב הסדנה גם הם בנמצא. את החבילה מציעה 'זלה' בתוספת אחריות ל-20,000 ק"מ, ותג המחיר טרם נקבע ויפורסם רק בשבוע הראשון של השנה החדשה. ואם לא תוכלו להיכנס לשמינייה הנבחרת, תמיד תוכלו לבחור בין שאר התוספות שמציעה הסדנה למכונית. רק שקרסו יביאו אותה כבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully