וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייארדו GT3 גם לכביש

28.12.2008 / 16:14

סדנת 'רייטר', משחררת טעימה ראשונה לממשיכת דרכה של הגייארדו באליפות ה-GT. רק שהפעם, בלבוש אזרחי

כשיש לך את התרשים ביד, לא צריך ללכת רחוק ולחפש רעיונות. סדנת 'רייטר' (Reiter), אשר משמשת כרשת ההפעלה של מכוניות למבורגיני במירוצי ה-GT, חושפת היום את הגייארדו 'GT3 סטראדה' במה שמתיימר להיות מתאבן ראשון, טרם ההשקה הרשמית, עם חידוש סבב המירוצים בעוד כמספר שבועות. בעבר הלא רחוק, 'רייטר' הציגה מספר דוגמאות מחוזקות ומעודכנות עבור מכוניות 'על', איטלקיות בפרט, דוגמת המורצ'ילאגו R-GT , אשר נשלחה לפאר את מעמדה של זו בתערוכת הרכב שנערכה באסן שבגרמניה.

רבולוציות מאחרי גבו של נהג הגייארדו, אינן העיקריות עבור הסטראדה. מנוע ה-V10 בנפח 5.0 ל' מקבל תוספת זעומה של 10 כ"ס בלבד, והפחתה קלילה ומינורית של 9 ק"ג במשקלה הכללי של המכונית. הבדלים בינה לבין המכונית הסדרתית, מצויים בעיקר בחזות, שם זוכה ה-GT3 לתוספת בדמות פגושי קרבון, כנף אחורית מוחצנת, חישוקי סגסוגת עליהם צמיגי 'מישלין פיילוט ספורט', ותא נוסעים המסתפק בהוספת צמד מושבי מירוץ.

הנעה כפולה או אחורית?

לעת עתה, הסטראדה תגיע לכביש ללא גריעה של מערכת ההנעה הכפולה. בעניין זה יצויין, כי במירוצי ה-GT המכוניות המשתתפות נטולות מערכות מסוג זה או עזרים טכניים נלווים. אולם, הסטראדה אשר נחשבת כקונספט עבור ה-GT3 התחרותית, איננה מחייבת את 'רייטר' להשיל את מערכת ההנעה הכפולה גם בגרסה הציבורית. יחד עם זאת, ייתכן כי בסופו של מקרה, כשם שהמסורת מלמדת, 'רייטר' תסתפק בהנעה אחורית בלבד.

מחיר אם אתם תוהים, עדיין אין, אך ב'רייטר' מספרים כי הסטראדה תוצע במספר מוגבל מאוד של יחידות. ולמרות זאת, ניתן יהיה לרכוש ללא כל בעייה את חלקיה בנפרד. רק למקרה אתם יודעים, שיש לכם גייארדו בחניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully