וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: איבו או STI?

ירון אדרי

30.12.2008 / 10:32

סדנת 'INGS' היפנית מציגה חבילת שיפורים למיצובישי לנסר איבו ולסובארו אימפרזה STI. את מי הייתם מחנים מתחת לבית?

EVO N-SPEC

יופי הוא עניין של טעם, ויש שאהבו את עיצובה של האיבו X יותר מאשר עיצוב ה-STI החדשה. את סדנת 'INGS' היפנית זה ממש לא מטריד, בעיקר כשהיא יכולה להשפיע על המראה החיצוני בעצמה עם ההתאמה לסדרת ה-N-SPEC שלה.

את התוצאה אתם יכולים לראות בעצמכם, ורק נדגיש כי מדובר במראה הזהה לזה של גרסת המסלול אותה מריצה הסדנה. הפגושים בחזית ומאחור הוחלפו, ואיתם גם הגריל גדול הממדים שפינה מקומו לטובת תיעול יעיל של אוויר למנוע. ואם כבר מירוצים, הוחלפה הכנף האחורית באחת מתכווננת.

את שיפורי המנוע כנראה שמשאירים היפנים למכוניות חזקות יותר (ע"ע ניסאן GT-R), ואת יחס המשקל הספק משפרים רק במעט החומרים מהם עשוי הקיט האווירודינמי. הכנף עשויה קרבון ושוקלת 2.5 ק"ג בלבד, ושאר האלמנטים עשויים פיברגלאס קליל. האם זה מספיק לכם?

STI N-SPEC

לתצורת האצ'בק יש לא מעט יתרונות, אך בכל הקשור ל-STI היו לא מעט תלונות. גם כאן מתערבת סדנת 'INGS', עם קיט אווירודינמי מסדרת ה-N-SPEC הזהה לזה המשודך לגרסה המתחרה על מסלולי המירוץ.

גם כאן מדובר בפגושים וגריל תואמים המקנים מראה אגרסיבי יותר מהמקור, אלא שב-STI התוצאה פחות מודגשת מביריבה המושבעת. עוד מקבלת האימפרזה חצאיות צד ופגוש אחורי, אך מכיוון שתא המטען חסר, כנף אחורית אינה ברשימה, והסדנה מסתפקת בכנף המקורית בקצה הגג.

כמו באיבו, גם הקיט של ה-STI עשוי מחומרים קלים מבמקור, ואלה כוללים פיברגלס בחלקה האחורי של המכונית, וקרבון בחלקה הקדמי. שיפור קל לחלוקת המשקל של המכונית. לעומת האיבו, כאן גם יש מחיר - 218 אלף ין, שהם כ-9,500 שקלים. הייתם קונים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully