וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לטחון סלעים

30.12.2008 / 10:52

אחרי שנתיים של יובש, ליגת העבירות חוזרת והפעם תחת השרביט של ניופאן. היה בוצי, קשה וכמובן מהנה

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני
עריכה: בת גולן

קפה, בנזין וגומי

בסוף השבוע האחרון, פחות מיממה לאחר גשמי הברכה הרבים שסוף סוף הגיעו למחוזנו, חזרה ליגת העבירות לחיים. ביום שבת, בשעות הבוקר המוקדמות, התייצבו כמה מהפרצופים והשמות המוכרים מהעבר: גיא רפאל ומשה ברוך (צוות פרוג'יפ), שי שמעוני ויואב גבע (גתוס-כל גדר), עידו כהן, שי משה וחזי בצלאל (יוסי במות), בני פרץ וניר אזולאי (צוות ניר) ואחרים.

אלה כמובן גם הגיעו עם כמה ממפלצות השטח המושקעות ביותר בישראל, חלקן מוכרות, חלקן משופרות וחלקן חדשות לגמרי. אחרי הקפה של הבוקר בקור ששרר בסביבת אזור התעשיה מודיעים, המתחרים החלו לבצע הכנות אחרונות לכלי הרכב, ללמוד את ספר הדרך ולזנק אל המכשולים האימתניים, גם אם מעט באיחור.

לפני המתחרים עמדו שבעה מתחמי עבירות (כמה מהם בוטלו מסיבות כאלה ואחרות) כאשר בניהם עליהם לנווט את דרכם. אריה פהאן, מארגן האירוע סיפר לנו לפני תחילתו, כי מרבית מקטעי העבירות אינם "קשים" במיוחד, אולם, למזג האוויר הייתה השפעה אדירה. האדמה ספוגת המים הפכה מהר מאוד לעיסה בוצית והסלעים לחלקלקים מאוד.

כבר במכשול הראשון, שכלל עליה מסולעת ובוצית, המתחרים נאבקו בתנאי הדרך הקשים, כאשר המשימה הייתה קלה יותר לרכבי האקסטרים ומעט יותר מורכבת וטכנית עבור קטגוריית האדוונצ'ר. המכשול השני, היה דומה, רק שבסיום העליה הבוצית, ארבה מדרגת סלע לא קטנה.

מים, בוץ וסלעים

כמעט שעה לאחר הזינוק, צוות פרוג'יפ מגיע ראשון אל האטרקציה של היום - המכשול השלישי. זה נמצא על גבעה סלעית במיוחד, תלולה, סבוכה ובתחתיתה אגן בוץ נבזי. צוות פרוג'יפ, ניגש מייד לתקיפת הגבעה, אך עד מהרה הבינו אנשי הצוות כי ללא כננת, אל ראש הגבעה לא ניתן יהיה להגיע. ומייד לאחר שזו נפרשה ונקשרה לסלע גדול, רפאל קיפץ מעלה ואז מייד מטה בזמן מהיר מאוד.

אחריו, לשאר המתחרים, כולל לעידו כהן זה כבר היה קשה יותר. עד מהרה, בתחתית הגבעה התפתח פקק תנועה כבד של כחמישה כלים שאיש מהם לא מצליח לנוע. כננות התחממו ושבקו, כבלי משיכה נקרעו, צמיגים התפוצצו וסלעים התגלגלו לפני שמראגן האירוע החליט לקצר את מסלול הטיפוס בכמחצית. אחרת, רק אולי שלושה כלים היו מגיעים אל המכשול הבא.

התחנה הבאה הייתה המחצבה המקומית, אולם, מעט לאחר ששלושת המובילים חלפו בה, החליט פקח רשות הטבע והגנים לסגור את הארוע למשתתפים ואלה הופנו מייד אל מכשולים 5 עד 7 שכללו חציית נחל, מעבר סלעי ועוד.

אירוע העבירות הסתיים בנצחונו של עידו כהן בקטגוריית האקסטרים, כשאחריו צוות פרוג'יפ (גיא רפאל ומשה ברוך). בקטגוריית האדוונצ'ר, סיימו במקום הראשון שי שמעוני ויואב גבע (גתוס, כל גדר) ובמקום השני שי משה וחזי בצלאל (יוסי במות). בקטגוריית הסטנדרטיים ניצח צוות ניר - בני פרץ וניר אזולאי.

אירוע העבירות השני בסדרה יערך בעוד מספר שבועות ולנו הבטיחו מידה לא פחותה של אקשן ורעם מנועים. אנו מקווים כי באירוע הבא, תינתן תשומת לב גדולה יותר לבטיחות, בעיקר לחדירתם של הצופים הרבים על מסלולי העבירות עד כדי קרבה מסוכנת לכלים המתחרים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully