וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה מוכנה ל-2009

יבואנית קיה לישראל תשווק את הספורטאז' והמג'נטיס החדשה בקבוצת רישוי 4. סול, פורטה וסורנטו החדש יגיעו במהלך 2009

ינואר 2009 פורץ מחר, וכל המערכות מהדקות מותניים ומתכוננות למעבר שנת הדגם. גם בקיה התכוננו למעבר, וכבר כעת מודיעה היבואנית 'ריי מוטורס' על מה שצפוי ללקוחות באולמות המכירה. בראש עומד שינוי מתבקש בקבוצות הרישוי, וכן הכנת הקרקע להגעתה של המג'נטיס המעודכנת.

לקבוצת רישוי 4, תכניס קיה את רכב הפנאי ספורטאז' שישווק ברמת גימור LX ובמחיר של 147 אלף שקלים עם שדרוג לרמת האבזור הנוכחית. בין אלו נמצא שש כריות אוויר, מערכת שמע מתקדמת, בקרת יציבות ובקרת משיכה. לספורטאז' מנוע בנזין בנפח 2.7 ל' המספק 175 כ"ס, בשילובה של תיבה אוטומטית בת חמישה יחסי העברה.

קיה מגנ'טיס הנמצאת עמנו זה תקופה, תעבור שינוי מודרני לשנת 2009, ותנחת כאן במראה מעט שונה ובמימדים נדיבים יותר. דגם זה יכונה 'ניו מג'נטיס' כשבחרטום תשכון יחידה בנזינית משודרגת המפיקה 164 כ"ס ממנוע 2.0 ל' ואופציה למנוע זהה בנפחו לזה המשמש את הספורטאז' אך בתוספת של 18 כ"ס. גם למג'נטיס רשימת אבזור רחבה הכוללת חלון שמש בגג, מראות מתקפלות, שש כריות אוויר, בקרת שיוט וגימור אלומיניום בדיפוני התא בגרסה הבכירה ביותר. תג המחיר למנוע ה-2.0 ל' עומד על 140 אלף שקלים, ו-147 אלף שקלים תעלה הגרסה החזקה יותר.

סול, פורטה וסורנטו בדרכם אלינו

עוד עתידים להגיע לישראל במהלך 2009 הדור הבא של רכב הפנאי סורנטו, הסול החדשה וכמו כן מחליפת הסראטו, פורטה. קדימון לרכב זה הוצג בתערוכת ניו יורק לפני כחצי שנה, אז נאמר כי הוא לא צפוי להגיע לישראל. אלא שהמציאות כנראה, שינתה את התכנונים. תאריכי יעד מדוייקים ותגי מחיר עדיין אינם ידועים. דגם נוסף לגביו עדיין לא הגיעה היבואנית לכלל החלטה, היא המכונית הקטנה פיקאנטו.

'ריי מוטורס' כך נראה, פועלת במרץ לביסוס מעמד קיה בישראל מאז העבירה היצרנית את זיכיון הייבוא אליה על חשבונה של סמל"ת. מאז חודש פברואר, מכרה 'ריי מוטורס' 2,979 מכוניות (לא כולל חודש דצמבר) לעומת 2,062 מכוניות אותן מכרה סמל"ת בכל 2007 (נתונים: איגוד יבואני הרכב).

עם היצע גדול שיכלול את הדגמים החדשים ואלה שכבר נמכרים בישראל, וכמו כן מחירים תחרותיים - ובל נשכח את המצב הכלכלי במשק - נראה כי קיה תהפוך לשחקנית חזקה בשוק הישראלי בשנה האזרחית החדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully