וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק חושפת את ה-SRX

4.1.2009 / 11:22

קדילאק עלתה על נוסחת הקרוסאובר הנכון? ה-SRX מתחייב להיות חסכוני וידידותי לסביבה. הצהרות בצל המשבר

ג'נרל מוטורס מתכוננת בימים אלו לתערוכת דטרויט. הבמה האמריקנית שתספק לעולם מבט מאוד זהיר וברור על תעשיית הרכב הקורסת, תנסה בד בבד להראות שאולי עוד קיימת תקווה באופק. קדילאק חשפה קדימונים לא מעטים עבור ה-SRX, כולל המחשה בלעדית של המוצר בתערוכת 'פאבל-ביץ' בקליפורניה, ומשחררת הצצה נוספת לעתיד הקבוצה.

מתוך מגמה לטשטש במעט את הגזלנות של האסקלייד, יצרנית הפרמיום שולחת לתערוכה את ה-SRX עם מטרה נעלה ופוליטית - לערוך טבילת אש מקומית למכונית פנאי שתכיל רמת פרקטיות משופרת והתייחסות ראויה לסביבה. בסיס ה-SRX לקוח מהפרובוק קונספט שנחשף לפני כשנה, שהמיוחד בו הסתכם במערך תאי דלק בתרכובת ההנעה. המוצר הסופי אותו חושפת היום ג'נרל מוטורס, חוזר לעולם המציאות, ומצטייד בצמד מנועי V6 בהזרקה ישירה ובנפחים קטנים וגדולים.

לדגם הבסיס מנוע בנפח 2.8 ל' בהספק של 300 כ"ס ו-40 קג"מ. המנוע השני, גדול יותר בנפחו אך מציע הספק נמוך בכ-20 כ"ס ומומנט של 30 קג"מ בלבד. שתי הגרסאות מוצעות בהנעה כפולה ואליהן תשודך תיבת הילוכים בת שישה יחסי העברה והנעה כפולה וקבועה לכל הגלגלים. צריכת הדלק כך על פי היצרן, הופחתה בשיעור של כ-10 אחוזים ביחס למנועים הקודמים ששירתו את משפחת ה-CTS.

למטיילים בינינו, כושר הנשיאה של הרכב עומד על 1,600 קילוגרמים, כשאת מרחב חלל התא ניתן לאפסן בציוד כולל שלא עולה על נפח של 1,734 ליטרים, כל עוד שורות המושבים מקופלות לחלוטין. חבילת האבזור כוללת שפע אביזרי בטיחות כגון בקרת יציבות ומשיכה, מערכת ניטור מיקום וייצוב לעגלות נגררות, ושש כריות אוויר. מחירה של ה-SRX טרם נקבע, והייצור יחל ברבעון השני של 2009 במקסיקו.

ב-UMI, יבואנית קדילאק לישראל, מביעים עניין ב-SRX. לוואלה! רכב הם אומרים כי "הנושא נשקל ברצינות, אך טרם התקבלה ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully