וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS2: סיינז קופץ לראש

ירון אדרי

4.1.2009 / 17:37

קרלוס סיינז קובע את הזמן המהיר ביותר ביום המירוץ השני לדקאר, המציב אותו במקום הראשון בדירוג הכללי הזמני

היום השני לדקאר הארגנטיני מביא את הנהגים והרוכבים לפוארטו מדרין, השוכנת לחוף האוקיינוס האטלנטי, בקטע הנסיעה היומי הארוך ביותר של הראלי. לאחר 837 ק"מ, מהם 237 ק"מ מדודים בזמן, קובע קרלוס סיינז (פולקסווגן) את הזמן המהיר ביותר – 1:56:14 שעות. בכך מצליח הספרדי להדביק את פער ה-2 דקות שעמד אמש לטובת נאסר אל-עטייה (ב.מ.וו), ואף לתפוס את ההובלה הזמנית של המירוץ. אל-עטייה עצמו מסיים את היום השני במקום התשיעי, אשר מוריד אותו למקום הרביעי בדירוג הכללי.

יום טוב רשם לעצמו גם סטפן פטרהאנסל. הצרפתי של מיצובישי מסיים במקום השני, 1:14 דקות מסיינז. פטרהאנסל הוא אלוף הדקאר 2007, ולבטח ירצה לשמור על תוארו. את יתר החמישייה סוגרים ג'ינייה דה-ווילייס מפולקסווגן, וצמד המיצובישי של נאני רומא ולוק אלפאנד.

מי שלא הצליח לזנק ליום השני הוא נהג מיצובישי ואלוף הדקאר לשעבר הירושי מאזוקה, בעקבות תקלה במנוע ובתיבת ההילוכים. אמש חווה בן קבוצתו אלפאנד תקלת מנוע, ונראה כי במיצובישי חייבים לבדוק באם מדובר בבעייה סדרתית או סתם במקריות וחוסר מזל. להזכירכם, השנה החליפה מיצובישי את מנועי הבנזין במנועי דיזל.

את קטגורייה הדו גלגלי ממשיך להוביל הספרדי מארק קומה, למרות שאת היום השני הוא מסיים רק במקום ה-17. סיריל דספרה שאיבד אמש זמן יקר, מסיים במקום השני ומצמצם את הפער. גם היום חווה דפרה בעיות שהאטו את קצב נסיעתו, אולם נראה כי לבסוף הצליח להתגבר אליהן. כעת, ממוקם הצרפתי במקום ה-12 הכללי. מי שמסיים ראשון הוא ורהובן ההולנדי, שממשיך להחזיק במקום השני הכללי.

היום השלישי למירוץ ישלח את הנהגים מזרחה, אל ג'אקובסי. 694 ק"מ אורכו של הסטייג', מהם ספיישל סטייג' שאורכו 616 ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully