וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WAZE, גם בסלולרי

5.1.2009 / 17:19

אתר האינטרנט של WAZE, משיק תוכנת ניווט משוכללת, המותקנת בטלפונים ניידים בעלי ממשק GPS. ויקיפדיה לנהגים

חברת FREEMAP משתדרגת. האתר של החברה חושף היום תוכנת ניווט אינפורמטיבית וגדושה, המתבססת על אתר האינטרנט הביתי הצובר חומר באדיבות קהילה הולכת וגדלה של נהגים הממלאים את דף הבית, בפיסות אינפורמציה הנאספות מכבישי ישראל. בראשיתה, הייתה זו תוכנה למיפוי דרכים בזמן נהיגה, שהיזם שלה, אהוד שבתאי, קיווה לראותה מתפצלת להיקף נרחב יותר לתועלת הציבור. כיום, חברי הפורום מונים כ-16 אלף משתמשים, הפוקדים את האתר ודואגים לעדכנו במידת האפשר.

בניגוד לממשק GPS סטנדרטי המקבל אינפורמציה לווינית ומובנית (בדגמים בסיסים), היישום מאפשר הצגת תמונת מצב עדכנית בהתאם להתרחשויות בסביבת הנהג, חישוב זמני הגעה, הכוונה ליעדים, שירותי מסלול מותאמים, והזנת אינפורמציה בזמן אמת היישר לטלפון הנייד על מנת למנוע שיבושים בדרך.

תוך כדי נהיגה, מתאספים עוד ועוד נתונים המספרים על המצב הכבישים, ומופיעים באופן אקראי על גביי המסך. מדיווחים על תאונות, מכמונות מהירות, עומסים או כל תקלה אחרת בדרך, המאגר מתעדכן און-ליין ומזין את המשתמשים בצורה פסיבית.

את התוכנה ניתן להוריד באתר החברה בקישור המופיע בתחתית עמוד זה. אך יש לזכור כי רק משתמשים בעלי טלפון נייד עם GSM בעדיפות ל GPS מובנה, יכולים להצטרף לשירות, ללא כל תשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • ניווט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully