וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS3: ניצחון שני לאל-עטייה

ירון אדרי

5.1.2009 / 19:57

נאסר אל-עטייה מקדים את קרלוס סיינז בתום היום השלישי. אלוף האופנועים דספרה ממשיך להתדרדר לאחור

היום השלישי לדקאר שוב מחזיר את נאסר אל-עטייה לכותרות. הקטארי מסיים את 616 הק"מ של הסופר ספיישל בזמן המהיר ביותר, 4:29:27 שעות, ובכך מקדים את קרלוס סיינז ב-35 שניות. במהלך הסטייג', פגע אל-עטייה בסלע שגרם לשבירת החישוק הקדמי ב-X3 שלו, אך בכל זאת סיים ראשון. למרות המקום השני, ממשיך סיינז לשמור את הטוארג שלו בראש הדירוג הכללי, בפער של 3:40 דקות מאל-עטייה שקופץ בזכות תוצאתו היום למקום השני.

פולקסווגן שמרה על קצב גבוה היום לעומת שאר המתחרות, ופרט לסיינז, איכלסה גם את מקומות 3 (דיטר דפינג), 4 (ג'יניה דה-ווילייס) ו-6 (מארק מילר) בתום קטעי המדידה. סטפן פטרהאנסל במיצובישי, מסיים רק במקום החמישי המוריד אותו לרביעי הכללי. בינו ובין יריבו העיקרי סיינז, מפרידות 8 דקות ו-47 שניות. אלוף הדקאר של 2006 לוק אלפאנד, איבד זמן יקר כשנאלץ לעצור בעקבות תקלה. את היום מסיים הצרפתי רק במקום ה-15.

בקרב הדו גלגליים אין כל חדש. גם היום מסיים מארק קומה ראשון, כשהוא מקדים את ג'ורדי וילדומס הספרדי ופל-אנדרס אולוואלסטר הנורווגי בלא פחות מ-17:49 דקות. כעת, עומד לזכותו של קומה פער של יותר מ-39 דקות בדירוג הכללי. וורהובן ההולנדי, סיים את היום רק במקום ה-13.

גם אצל סיריל דספרה עניינים כרגיל, אך לא מהכיוון החיובי. עם בעיות חוזרות ונשנות מכיוון הצמיגים, הוא מסיים רק במקום ה-47 היום, שעה ו-3 דקות אחרי קומה. בתחילה, הוביל הצרפתי את המירוץ אך הבעיות כאמור, לא אחרו להגיע וכעת הוא ממוקם 22 בדירוג הכללי. פרט לתקלות הטכניות, בפני הרוכבים עומדים תנאים לא קלים הכוללים התמודדות עם תנאי השטח ואבק רב, ואת סיבלם ניתן לשער מתמונתו של רוכב KTM, האיטלקי אניו קוקוראצ'י.

מחר, היום הרביעי לדקאר, יצפינו המתחרים אל פרובינציית נאוקן הארגנטינית. 488 ק"מ ממתינים להם, מהם ספיישל סטייג' מדוד של 459 ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully