וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטן נוסע בקאיין

6.1.2009 / 9:20

סדנת 9ff הכניסה את הקאיין למקצה שיפורים, וסחטה ממנה 725 כ"ס וחזות של מלאך המוות. כרטיס חבר למועדון הגיהנום

הטיונרים בגרמניה יודעים להשתולל ללא תקנה, את זה כבר למדנו. אין להם שום אבחנה בין פריט שמיועד לנסיעה בעיר (סמארט) לבין מכונית קומפקטית לכל המשפחה (גולף). בין כל המשפרים, היווסדותה של סדנת 9ff על ידי יאן פאת'רהואר, הקנה לה בשנים האחרונות מעמד של מוסד מוטרף שאינו בוחל בשום אמצעי שדרוג שגרתיים.

במשך חייה, 9ff אימצה כמעט את כל מכוניותיה של פורשה ושדרגה אותן בכל הבא ליד. מערכות הינע מתקדמות ויחידת כוח חשמלית, מחשבי ניהול מנוע משופרים, מערך בלימה עתיר עוצמה, ו'בודי קיט' שאין שני לו בשווקים הרלוונטים. הקאיין הקשה לעיכול יש האומרים, היא לא בהכרח הדגם הכי מעניין שאפשר לבחור מהיצע הדגמים הנוכחי. אבל אולי בניסיון להראות עד כמה הסדנה מגוונת ביכולותיה, נבחר הפעם רכב פנאי שאת תפקידו העיקרי ניתן לסכם כמחריב איכות הסביבה.

הקאיין GTR וואנטג' (קריצה לאסטון מרטין?), זוכה לטיפול כולל ומקיף של כל המערכות אותן הזכרנו. הסדנה טרם פרסמה פרטים מלאים אודות ההתחוללות סביב המעטפת ומתחת לה, אך כפי שניתן להתרשם, את 725 כ"ס שחולצו מהמנוע המשופר, הצמידו למראה המאיים ביותר שניתן להעלות על הדעת. בקבוצה זו אגב, קיים רק דגם אחד הדומה לקאיין בנתוניו, והוא כמו ה-GTR, שייך לטיונר אחר הנקרא 'גמבלה' שהפיק 740 כ"ס מיחידת ה-V8 הנמצאת בחרטומה של הקאיין. מפחיד? תרתי משמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully