וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS4: שוב סיינז ראשון

ירון אדרי

6.1.2009 / 21:02

בהפרש של 6 שניות בלבד, מקדים קרלוס סיינז את נאסר אל-עטייה ביום הרביעי לדקאר. מארק קומה ממשיך לשלוט בדו גלגלי

ארבעה ימים לאחר שיצא הדקאר לדרך, ושוב מנצח נהג פולקסווגן קרלוס סיינז את הספיישל סטייג'. הספרדי עוצר את שעון העצר על 3:42:57 שעות, מקדים ב-6 שניות בלבד את הקטארי של ב.מ.וו נאסר אל-עטייה. כעת, מחזיק כל אחד מהשניים בשני נצחונות. שלישי מסיים היום לוק אלפאנד ממיצובישי בפער של 2:24 דקות מסיינז, מחפר על תוצאותו המאכזבת מאתמול. בן קבוצתו סטפן פטרהאנסל, מסיים במקום השמיני.

הדירוג הכללי מעמיד את סיינז בראש הטור, כשאל-עטייה נושף בעורפו. הפער בין השניים עומד על 3:46 דקות. שלישי ממוקם ג'ינייה דה-ווילייס מפולקסווגן, כשכאן הפער עומד על 11 וחצי דקות. פטרהאנסל עם פער של כמעט 16 דקות, ממוקם רביעי.

ואם הנצחון בקטגוריית המכוניות מזגזג בין שניים, בעולם הדו גלגלי יש רק שליט אחד. מארק קומה שוב מנצח את הספיישל סטייג', משאיר אבק לכל מתחריו. ובמקרה זה, האבק אינה מטאפורה. שני מסיים סיריל דספרה, שמצליח לקצץ את הזמן הרב אותו איבד עד כה. ג'ונה סטריט האמריקני, מסיים שלישי, ומשלים פודיום משולש ל-KTM.

עם פער של 43 דקות, מוביל קומה בביטחה את הדירוג הכללי כשאחריו סטריט. וורהובן ההולנדי שכיכב ביומיים הראשונים, מתדרדר עד למקום התשיעי. דספרה, בזכות התוצאה היום, מצליח לטפס למקום ה-11 כששעה ו-37 דקות מפרידים בינו ובין המקום הראשון.

אורכו של הסטייג' המיוחד עמד היום על 459 ק"מ. תנאי השטח, עימתו את המתחרים עם שלל סוגי עפר, החל במצע אבנים ועד לחולות טובעניים ותובעניים. מחר, ממתינים להם 763 ק"מ עד לסאן רפאל, מהם 506 ק"מ של ספיישל סטייג' מדוד. תנאי השטח איתם יפגשו המתחרים מחר, יהיו חוליים וקשים יותר ממה שחוו הם היום. את עיקר המאמץ משקיעים כמובן האופנוענים, וגם היום התמונה שווה יותר ממילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully