וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה מתפשרת בטוקיו

7.1.2009 / 10:55

במקביל לדיווחים על משבר הולך ומעמיק, הונדה נאלצת לשלוח לתערוכת טוקיו מכוניות קונספט שמחדשות את העבר ולא את העתיד

מה יעלה בגורלם של אוהדי הונדה השרופים בשנתיים הקרובות? החברה היפנית מעדכנת מדיי יום את האתר בעוד נספח ממוטט, המתווסף למקבץ של מזכרים שחורים ומדכאים. רק בחודש האחרון, התבשרנו על גורל אכזר המלווה את קבוצת המירוצים המתרוצצת בלא הרף אחר קונה פטנציאלי, כשיומיים אחר כך אפסנה היצרנית את ה-NSX העתידית חזרה במגירה.

ומה היום? דיווחים בלתי רשמיים, מדברים על חיזוק השמועות בדבר התעצמות הליין הירוק והידידותי על חשבון כלים ספורטיביים, כשבתמונה הכללית ובסך הכול, מתבקשים אלו להמשיך את הדור הקיים. בין העונשים החדשים נמצא כמובן את ה-NSX, או האקורה V10 קונספט, דגם נוסף ממשפחה זו בעל מנוע V8 והנעה אחורית שנגרס אף הוא, ואולי גם קיים סיכוי לא מופרך שה-S2000 תכלל ברשימה הזו. נקודת אור בודדה, אפשר למצוא בקונספט OSM שייתכן כי בכל זאת יגיע לפס הייצור במועד כלשהוא.

במצב הזה, אין דרך נכונה להתמודד עם המשבר הכלכלי הפוקד את החברה. וכל שנותר לעשות, זה למצוץ עוד כמה דקות חולפות של תהילה דועכת מדגמים נוכחיים. אל תערוכת טוקיו שתפתח ב-9 בינואר, הונדה משגרת מספר כלים קונספטואלים, חלקם אין להם דבר וחצי עם החלק המערבי של הגלובוס, והחלק השני מתהדר בשמלות נוצצות, וכמה שדרוגים לא חדשניים במיוחד.

שניים מהם, מוכרים לנו, ורשמו פה הצלחה במימדים בינונים בשנות כהונתם. הראשון שבהם, ההונדה פיט, ג'אז בישראל, שנחת כאן לאחר מתיחת הפנים האחרונה, והרודסטר המופרע ביותר שיש לנו כרגע, ה-S2000. כל אחד מציג חבילת שיפורים מעדכנת, החושפת לא מעט באשר לעתיד שכולו פלאש אך צנוע בתכליתו. בינתיים, היצרן דואג לעניין אותנו עם תמונות ראשונות. לפרטים המלאים, נמתין לפתיחת התערוכה בעוד יומיים. אבל הפרט החשוב מכולם וחשוף לעיני כל, הוא עתיד לא ברור.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully