וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i10 בישראל

7.1.2009 / 13:33

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל השיקה הבוקר את מכונית המיני, היונדאי i10 . המחיר: 92 אלף שקלים

מחליפתה של היונדאי אטוס, נוחתת אצלנו היישר מהחטיבה ההודית של היצרן הקוריאני, ותשתלב בסגמנט המיני ובקבוצת רישוי 1. ה-i10 תשווק כאן עם מנוע בנזין 1.25 ל' המנפק 78 כ"ס ב-6,000 סל"ד, מומנט מירבי של 11.8 קג"מ המתקבלים ב-4,000 סל"ד, ובשילובה של תיבת הילוכים אוטומטית חכמה, עם ארבעה יחסי העברה.

כלמוביל מספרת כי כל הגרסאות משווקת במפרט אבזור אחיד, הלוגם חלק מפרטיו מהיונדאי גטס המתיישנת, ומכיל כסטנדרט 4 כריות אוויר כולל ביטול למושב הנוסע, מערכת בקרת יציבות (ESP), מערכת חלוקת בלימה (EBD) ובקרת משיכה.

צריכת הדלק (יצרן) המשולבת עומדת על 16.9 ובתחומי העיר, הנתון מתקצץ במעט ועומד על 13.6. שיעור פליטת המזהמים מציג נתון לא מבריק במיוחד , עם 139 גק"מ בלבד. על כך נוסיף, כי במבחני הריסוק של איגוד ה 'יורו-נקאפ' השיגה ה-i10 ארבעה כוכבים בציון הכללי, ארבעה כוכבים בהגנה על ילדים ושלושה כוכבים בהגנה על הולכי רגל במקרה של דריסה.

תחילת שייוקה של ה-i10 יחל בעוד כשבוע, ב-15 בינואר באולמות המכירה, והצפי השנתי מדבר על כמה אלפי יחידות המיועדות לשוק הפרטי וכן למוסדי. עדכון נוסף מאירוע ההשקה של כלמוביל, מדבר על דחיית ייבוא ה-i20 מחליפתה של היונדאי גטס. לכך מייחסים ביבואן סיבות הנוגעות לתמחור גבוה (מגיעה מאירופה) ולפרופורציות שלא תואמות את הסגמנט. יחד עם זאת, הגטס תמשיך להמכר לפחות עד סוף שנת 2009.

צביקה פולק: "שוק הרכב בישראל, יקטן משמעותית בשנת 2009 לעומת 2008"

מנכ"ל כלמוביל בישראל, צביקה פולק, דיבר על התמודדות היבואן עם המשק הישראלי הסובל מזרעי המשבר הפוקדים את העולם. "שוק הרכב בישראל, יקטן משמעותית בשנת 2009 לעומת אשתקד. יבואן שרוצה לשמור או להגדיל חלקו בנתח השוק, ייאלץ לפתח חוסן כלכלי איתן ומודעות לצרכי הלקוחות. כמו כן, יצטרך להעניק שירות טוב בהרבה ולהעמיד כלי מכירה אטרקטיביים כגון טרייד-אין, מימון וכדומה, גם לציי הרכב.

בשנת 2009, לדעתו לא יהיה מעבר מסיבי מלקוחות ציי הרכב לפרטיים. כלומר, פרופורציות שוק ציי הרכב תקטן משמעותית לעומת השוק הפרטי, למרות שגם זה יספוג ירידה לא מבוטלת במכירות. אם לדוגמא, סך כל המכוניות שנמכרו ב-2008 בישראל עומד על כ-190 אלף, השנה אנחנו נראה כ-150 אלף מכוניות בסך הכול". עוד הוא מוסיף כי להערכתו, ועל פי הצהרות מפי איגוד היבואנים, השנה תהיה ירידה של 40,000 יחידות בכמות המכירות בישראל, בעיקר בשל המשבר הכלכלי והשינויים החלים בשוק המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully