וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים, וואלה עונים

מערכת וואלה! רכב

9.1.2009 / 18:13

אור לא מבין למה אין ESP בסוויפט, עדי מחפשת מכונית זולה, דודו רכש רקסטון בהנחה, ושמוליק תוהה למה האופטרה זולה

ושוב אנו חוזרים אל השאלות, התהיות, ההצעות והתלונות שלכם מהשבוע החולף ומסתבר, שלא מעט כאלו הציפו את תיבת המייל שלנו. אז להלן הנבחרות שבהן.

אז אם גם לכם יש שאלות, התלבטויות, תלונות, בעיות, הצעות או שחשוב לכם להביע את דעתכם? אנא השתמשו באפשרות ה"כתבו לנו" בצד ימין ואנו נשתדל לענות לכם בהקדם.

אני מעוניין לדעת פרטים על השברולט אופטרה 2007. המחיר שלה זול ביחס לאחרות. מה מסתתר מאחורי זה? שמוליק.

מאחורי המחיר הזול יחסית לאופטרה עומדת מכונית בינונית ומאוד בסיסית. היא לא מציעה כמעט דבר חריג לטובה ביחס לאחרות וזה כולל בטיחות, נוחות, איכות או אמינות. המחיר הנמוך הוא ככל הנראה נגזרת של כל הרכיבים הללו שהביאו לביקוש נמוך לה. כמו כן, מרבית האופטרות שנמכרו, הגיעו לציי רכב, כך שגם אלו מגבירים את ירידת הערך למכונית.

שלום רב, רציתי לשאול האם אתם יודעים אם סוזוקי תכניס למכונית הסופר מיני שלה מערכת ESP? ואם כן אז מתי? אור.

סוזוקי סוויפט אכן אינה מצוידת במערכת ESP ועל פי הצהרות היבואן, לא מתוכננת מערכת שכזו בעתיד הקרוב וחבל. זו גם הסיבה העיקרית מדוע לא מעט רוכשים מעדיפים ללכת לכיוון המאזדה 2 שכן מציעה בקרת יציבות אלקטרונית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שלום. זה זמן מה שאני מחפשת רכב בתקציב של כ-30,000 ש"ח משנת 2000 ומעלה, אוטומט. הידע שלי לא נרחב בנושא ושמעתי כל כך הרבה דעות שונות שרק בילבלו אותי יותר. יש לציין שאני גרה באריאל אז צריך רכב אמין לעליות. עזרה בבקשה. מעיין.

עדי, טוב היה אם יכולת לעדכן אותנו בנושא סוג וגודל המכונית אותה את מחפשת ועד כמה חשובים לך פרמטרים נוספים כמו בטיחות, נוחות ושימושיות. האם את זקוקה למשפחתית, סופר מיני או אחרת? על כל פנים, התקציב שלך לא משאיר אופציות רבות ובהתאם לדרישת האמינות, נמליץ לך לבדוק מכוניות כמו טויוטה יאריס (בשנתונים המדוברים) בקטנות או מאזדה לאנטיס או טויוטה קורולה במשפחתיות.

אני מעוניין ברכב ל-6-7 נוסעים ומלבט בין מיניואן כמו s-max ford או יונדאי סנטה פה. הפרמטר החשוב יותר הוא נוחות הנסיעה ואמינות. דווידי.

זו אכן התלבטות קשה, שכן מדובר בשני כלי רכב טובים. פורד S-מקס הוא מיניוואן חביב מאוד שמציע איכויות נסיעה גבוהות מאוד, כולל הנאה מנהיגה. תא הנוסעים שלו מרווח למדי (בעיקר ל-5 נוסעים) והוא גם נאה מאוד למראה. לצדו, גם יונדאי סנטה-פה עונה טוב מאוד על הצרכים המשפחתיים, כאשר הוא מוסיף לכל החבילה (דומה לזה של הפורד) גם מראה של SUV אופנתי. לגבי שאלת האמינות, אין בידנו מספיק פרטים אודות השניים כדי להכריע כאן. לטעמנו, גש אל שתי הסוכנויות, ובחר את המכונית שאליה אתה הכי מתחבר, משום ששתיהן טובות מאוד.

אני רכשתי רקסטון 7 מקומות מנוע 2,700 דיזל. בהנחה משמעותית (200,000 ש"ח) כולל תוספות. האם עשיתי עסקה טובה. איך הרכב? דודו.

בהתחשב בעובדה שרכשת את הרכב בהנחה של כ-40,000 שקל ממחירו המקורי, קשה לומר שלא עשית עסקה טובה. בימים קשים אלה, אנו שומעים על לא מעט לקוחות שרכשו כלי רכב חדשים מהיבואנים במחירים הנמוכים באחוזים רבים ממחירם המקורי. המגמה הזו ככל הנראה תמשיך גם אל תוך שנת 2009. ואיך הרכב? ספר לנו אתה.

היי, יש לי שאלה בקשר לפיאט גראנדה פונטו. הוא באמת כל כך חסכוני מבחינת דלק, חלקים וכו' יחסית למכוניות האחרות? הוא צריך טיפול רק כל 30 אלף קילומטר? ומה החסרונות של רכב זה? עמית אביטל.

כן, פיאט גרנדה פונטו נחשבת למכונית חסכונית מאוד מבחינת צריכת הדלק. נתוני היצרן מדברים על מעל ל-16 ק"מ לכל ליטר דלק והמציאות לא רחוקה מכך. ככל הידוע לנו, גם מחירי החלפים בפיאט אינם יקרים באופן חריג. יתרונותיה של הגרנדה פונטו הן 5 כוכבים במבחני הריסוק, 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית ועוד וכן, ביצוע טיפולים נדרש אחת ל-30,000 ק"מ. החסרונות נוגעות בעיקר לביצועים לא מזהירים (כ-13 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש) ועצם ציודה בתיבת הילוכים רובוטית שאל תפעולה מעט קשה להתרגל.

האם משהו יודע פרטים על שברולט קרוז מחליפת האופטרה, מפרט טכני ומתי תגיע אלינו ארצה? שבי.

הקרוז החדשה תגיע אלינו בסופו של הרבעון הראשון של השנה והיא תימכר במקביל ומעל לאופטרה המוכרת. בשוק הישראלי היא תוצע בשלוש גרסאות מנוע אשר ימקמו אותה בשלוש רמות מחיר וקבוצות רישוי. בקבוצה 2 תופיע הקרוז עם מנוע 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית (במחיר מעט יקר יותר מהאופטרה, אך יתכן שעם מעט פחות אבזור מפנק כדי לשמור על מסגרת המחיר). בקבוצה 3 תוצע הקרוז עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ואילו אל קבוצה 4 היא תנסה לחדור עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס, זה המשרת כרגע את הקפטיבה.

אני רוצה להחליף את הרכב ומחפש רכב משפחתי, אמין, בטיחותי וחסכוני (יד שניה). אני כבר הרבה זמן מחפש ועוד לא מצאתי רכב שעומד בכל הקריטריונים. יש רכב כזה בכלל? אשמח מאד לשמוע את המלצתכם. תודה מראש. יגאל.

היצע כלי הרכב היום הוא מהגדולים ביותר שידעה ישראל. אולם, כדי לעזור לך יותר במציאת הרכב המתאים, אנו זקוקים לפרטים נוספים שבראשם התקציב ואחר כך, הגודל הדרוש וכדומה. למרות זאת, אם אתה מחפש רכב בסביבות המאה אלף שקלים, הונדה אקורד משומשת או מאזדה6 יעשו עבודה טובה מאוד, או בקטגוריה מעט נמוכה יותר, גם הסיוויק (הדגם החדש) והמאזדה3 בהחלט מככבות.

שלום, אני מתעניין בקניית קאיה ספוטאז', ברצוני לדעת האם זהו רכב טוב בהתייחס לקיה שהיא חברה קוראנית, והאם הוא נראה בעיניכם כרכב טוב שניתן להחזיקו למשך הרבה שנים? יוסי.

את הקיה ספורטאז' שהגיע לאחרונה לישראל בחנו לא מזמן ודי חיבבנו אותו. הוא זהה כמעט לגמרי במפרט שלו לאחיו התאום מבית יונדאי, הטוסון ובהתאם למידת האמינות שהוא הציג, אפשר לבטוח בספורטאז' של קיה לאורך זמן. כדאי לציין כי כבר בשנה הקרובה יוצג לו מחליף חדש ורענן. פרטים נוספים אודות הספורטאז' תוכל למצוא בקישור למבחן שערכנו לו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully