וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS7: סיינז חוזר להוביל

ירון אדרי

9.1.2009 / 21:41

קרלוס סיינז מסיים את השבוע הראשון של הדקאר עם נצחון וחזרה לראשות הדירוג הכללי עם פער שביר של 9 שניות

באין מפריע מצידו של נאסר אל-עטייה שנפסל אמש, מנצח קרלוס סיינז את היום השביעי של הדקאר. גם היום קיצרו מארגני המירוץ את תוואי הספיישל סטייג', ובמקום 419 ק"מ נדרשו המתחרים לעבור 244 בלבד תחת שעון העצר. קיצור התוואי לא שינה את היעד כמובן, ובמשך היום חצו המתחרים את הגבול לצ'ילה.

סיינז, שזהו נצחונו השלישי מאז הוזנק המירוץ בשבת שעברה, קבע זמן של 2:35:27 שעות. שני, ובפער של 3:41 דקות, מגיע בן קבוצתו מארק מילר ורובי גורדון וההאמר מסיימים במקום השלישי. ג'ינייה דה-ווילייס, מנצח אמש לאחר פסילתו של אל-עטייה, מסיים שלישי כ-8 דקות לאחר סיינז מה שמחזיר לספרדי את ההובלה בדירוג הכללי עם פער קל של 9 שניות.

בקבוצת מיצובישי ממשיכים להתמודד עם קשיים, ואחרי פרישתו של אלוף 2006 לוק אלפאנד אמש, כנראה שהגיע גם תורו של אלוף 2007 לתלות את הכפפות. במשך כל היום חווה סטפן פטרהאנסל בעיות מנוע, כולל התחממות ואש, וסביר כי לא יוכל להמשיך במירוץ. כעת תקוות הקבוצה תלויות רק בנאני רומא שכרגע ממוקם רביעי ובפער של כחצי שעה מסיינז בדירוג הכללי.

בעולם הדו גלגלי דברים ממשיכים בשלהם כמעט ללא שינוי. סיריל דספרה ממשיך להציג את הרכיבה המוכרת שלו, מסיים היום במקום השלישי. 5 דקות לפניו, מגיע פרנסיסקו לופז שזוכה לנצחון ראשון על אדמת מדינתו. מארק קומה, מסיים שני ומגדיל את הפער בדירוג הכללי מג'ונה סטריט שסיים היום שמיני ל-51 דקות.

מחר יזכו המתחרים ליום מנוחה נדרשת, בעיקר לאחר יומיים מתישים בדיונות, בוולפראיסו שלחופי האוקיינוס הפסיפי. ביום ראשון, כשעוד 4,588 ק"מ לפניהם, יוזנק השבוע השני של המירוץ. סטייג' 8 שייקח את המתחרים ללה-סרנה, כולל 652 ק"מ מהם 294 מדודים. הפעם, כנראה שלא יהיו קיצורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully