וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS8: נצחון רביעי לסיינז

ירון אדרי

11.1.2009 / 19:26

לאחר יום מנוחה, חוזרים מתחרי הדקאר לשטח התובעני בכוחות מחודשים. לסיינז ודספרה זה עוזר להשיג עוד נצחון

יום מנוחה קיבלו 337 מתחרי הדקאר ששרדו עד כה, לאחר שבוע אינטנסיבי שהסתיים במאמץ רב. אחרי שטעמו מהפולקלור הצ'יליאני, ולמכונאים ניתן זמן מספק לתקן את שנשבר, לקח אותם היום השמיני צפונה אל לה-סרנה. 652 ק"מ הוא אורכו של המסלול, מהם עבד שעון העצר ב-294 ק"מ. ומי מנצל את יום החופשה טוב מכולם? כרגיל, קרלוס סיינז.

הספרדי לבטח לא היה מרוצה מיתרון ה-9 שניות שלו מג'יניה דה-ווילייס בצמרת הדירוג הכללי, ואת יום הראשון בשבוע הוא מנצל בכדי לדחוף חזק ככל הניתן. זה מביא אותו ראשון לקו הסיום בזמן של 3:49:19 שעות, מקדים ב-4 דקות את בן קבוצתו דיטר דפינג. שלישי מסיים מארק מילר, קובע שוב פודיום משולש לפולקסווגן. לשמחתו של סיינז, דה-ווילייס מתקשה לשמור היום על קצב אחיד ומסיים כמעט 11 דקות אחריו.

רובי גורדון, הצליח לא רע ביומיים שלפני המנוחה. אלא שנהג ההאמר האמריקני שזינק שלישי היום, נאלץ לאבד זמן רב לאחר מפגש עם סלע. המרוויח העיקר מכך הוא נאני רומא, היחיד שנותר מבין 4 נהגי מיצובישי. בדירוג הכללי ממוקם רומא רביעי וגורדון מייד אחריו, וכעת הפער בין השניים עומד על שעה אחת. מסיינז, מרוחק רומא 33 דקות.

האם סיריל דספרה התחיל את השבוע השני לדקאר ברגל ימין? האלוף שמגן על תוארו, מנצח היום את הספיישל סטייג'. זהו הנצחון השני לדספרה במירוץ השנה, לאחר שהחל אותו על רגל שמאל. אולם זה כנראה לא יספיק ודרוש יותר בכדי שהתואר יישאר בידיו של הצרפתי, בעיקר בשל העובדה כי המדורג ראשון מארק קומה מסיים בהפרש של כמעט 2 דקות. אמנם הוא קופץ עד למקום השלישי, אך הפער בינו וקומה עומד על יותר משעה וחצי.

449 ק"מ ממתינים בספיישל סטייג' של היום התשיעי לדקאר, ועוד 88 ק"מ בקטע הקישור. מחר, יגיעו המתחרים עד לנקודה הצפונית ביותר למירוץ הנמצאת בקופיאפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully