וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים מונדאו באמריקנית?

12.1.2009 / 10:23

המשפחתית הגדולה של פורד מתעדכנת בדיוק בזמן לפתיחת תערוכת דטרויט, עם שם ומראה אמריקניים למהדרין

חייה של הטאורוס לוו בתמהיל של עיצוב מיושן והלבשת תיקון על גבי תיקון שנמרח במשך כל שנותיה. כהונתה נקטעה בישראל לאחר שיווק חלוש וטכנולוגיה בלתי מספקת בגין החידושים של היצרן והמתחרות הנוספות. ספק גדול אם כך שהדגם החדש ינחת אצלנו, בטח ובטח שלמעשה המונדאו משמשת לו כבסיס. יחד עם זאת, בסיבוב הזה מקווים בפורד שנמצאה הנוסחה המנצחת.

מתיחת הפנים של הטאורוס לוקחת כל מה שרק אפשר, במגבלת הבידול, מהפורד פיוז'ן שהתקבעה באמצע המשפחה החדשה. את עיקר התפנית אפשר לסכם באיזור השבכה הקדמית והירכתיים שהורמו כלפי מעלה, ומציגים אופי ספורטיבי ודינמי מבעבר. וודאי אם מתייחסים לדור הרביעי והאחרון שנחת כאן.

נכון לעת זו, הטאורוס תשלח לתערוכה מצויידת במנוע אחד בלבד, V6 בנפח 3.5 ל' 263 כ"ס, ובסיוע תיבת הילוכים אוטומטית בת שישה יחסי העברה עם אופציה לתיבה חכמה בעתיד. צריכת הדלק כך מספרים ביצרן, תשתפר רק עם הופעת מנוע האקובוסט V6 בתחילת 2010, וישלב בין טכנולוגיית הזרקת דלק ישירה למגדש טורבו בלחץ נמוך.

המפרט הבטיחותי של הטאורוס קיבל זרוע רמה של שיפור לעומת הדגמים הקודמים. רצפת המכונית עודכנה בקורה סופגת אנרגיה ובמבנה כללי מחוזק. כריות אוויר ממלאות עכשיו שש פוזיציות בתוך תא הנוסעים, התווספה מערכת שיוט אדפטיבית, בקרת משיכה, בקרת יציבות והתרעה אור קולית במקרה של תאונה, המשחררת את נעילת הדלתות ופוצחת בצווחה של צופר המכונית וריקוד של אלומות התאורה.

הטאורוס תיוצר במפעלה של פורד בשיקגו ותחילת שיווקה יחל באמצע שנת 2009. האם תג מחיר של 25 אלף דולרים (100 אלף שקלים לפני מסים) יעזור לפורד לחדש את מלאי המזומנים בקופתה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully