וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS9: סיינז בפעם החמישית

ירון אדרי

12.1.2009 / 20:33

נצחון רביעי רצוף, וחמישי בסך הכל לסיינז, פותח לו יתרון של 20 דקות בדירוג הכללי. קומה ממשיך להוביל בדו גלגלי

נצחון חמישי לסיינז. הפנומן הספרדי עשה עוד צעד גדול אל עבר תואר אליפות הדקאר, כשקבע את הזמן המהיר ביותר בספיישל סטייג' התשיעי - 5:56:08 שעות. במהלך היום הארוך, איבד נהג פולקסווגן דקות יקרות אך בהמשך הצליח להתגבר על הקשיים וכאמור סיים ראשון. שני, בפער של כמעט שתי דקות, מסיים בן קבוצתו מארק מילר. רובי גורדון מסיים שלישי.

זה יהיה עוד יום שירצה סיריל דספרה לשכוח. אמנם הצרפתי סיים חמישי ולא הרחק מאחור כפי שכבר קרה לו בשבוע שעבר, אך זה סתם לחלוטין את סיכויו לאליפות גם השנה. מארק קומה גם הוא לא הבריק וסיים רביעי, מהיר בדקה אחת מדספרה. מי שחוזר לעצמו הוא פראנס ורהובן ההולנדי, שמנצח היום את הספיישל סטייג'. בדירוג הכללי זה לא משנה דבר, וקומה ממשיך להחזיק בביטחה במקום הראשון. ג'ונה סטריט המבטיח שגם ניצח את הספיישל סטייג' החמישי, החליט שלא לזנק היום ולמעשה לפרוש בגלל פציעה.

גם היום קיצרו המארגנים את המירוץ, אבל לא בצורה משמעותית כפי שהיה בשבוע שעבר. קטע החולות ב-20 הק"מ האחרונים מתוך 449 בוטל, מכיוון שאופיו זימן קושי רב מאוד למתחרים. מנהלי המירוץ הבינו כי לאחר יום נהיגה ארוך מאוד, לא יהיה כל ערך ספורטיבי לקטע זה.

הסטייג' העשירי שיפתח מחר בבוקר, יוביל את הנהגים למסלול מעגלי בן 686 ק"מ, מהם 666 ק"מ מדודים. לא רק שזהו הסטייג' הצפוני ביותר במסלול הדקאר השנה, זהו גם הקטע המיוחד הארוך ביותר שיעברו המתחרים. קטע המדידה הקצר ביותר, יגיע ביום שלמחרת, עת ישובו המתחרים לשיטחה של ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully