וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה מפשירה את דטרויט הקפואה

13.1.2009 / 8:23

קיה רוצה להוכיח לנו שהיא מסוגלת לתת מענה לשובבים שבנו. הסולסטר הוא רכב הבילוי והפנאי החדש לימי הקיץ החמים

היצרנית הקוראנית המתפתחת בצעדי ענק, טרם החלה בשיווקה של הקיה סול האורבנית אבל עד עתה, היא מנצלת כל חלקיק של זמן פנוי ויצירתיות להקריץ ענפים נוספים ופוריים מהנשמה המפרה שלה. לאחר הקדימון שחשף כלום מלבד החלק הקדמי וגם זה בחלקו, והעלה השערות מכאן ועד דטרויט לגביי התכלית המיועדת לסולסטר, לבסוף, צדק מי שאמר שמדובר במכונית פנאי מוגבהת המיועדת לחולות ומזכירה נשכחות.

הסולסטר, בתמונה שלפנינו, מגלה בדיוק את המראה הנכון לחופי קליפורניה שטופי השמש. ולמרות שהיא בכלל מגיעה מקוריאה, אולי הגיע הזמן שהאמריקנים יסתמכו גם על הטכנולוגיה מהמזרח ולא רק על המקומית שנכנעת לעתים לשבבי החול והמלח מהים. זו מצויידת בכל מה שנדרש ליום תובעני בשטח ומגנה על עצמה בפגושים גמישים, מגן גחון, משטחי פלסטיק עמידים בכל עבר ובפרט בחלק האחורי החשוף לאור יום, ואפילו משטחי קרבון העוטפים את מערכת הפליטה הכפולה.

בדומה לגרסאות פתוחות ומוכרות לנו, לקיה סידור ישיבה של 2+2, כלומר שניים מלפנים ושניים מאחור, להם כיסוי מתקפל מעל הראש. תא הנוסעים שונה למכביר וכולל רמת תפעול משודרגת בסגנון זורם וצעיר בנפש ומכיל מערכת שמע משובחת עם רמקולים מוטמעים בקונסולה מלפנים.

הסולסטר מלווה במנועים בינונים וגדולים, כשאת הבסיס קיה תשווק בעזרת מנוע 1.6 ל' לו 120 כ"ס, ואופציה חזקה יותר בתוספת של 20 כ"ס ממנוע 2.0 ל' ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית בת חמישה יחסי העברה. ידנית? ארה"ב?! כנראה שזמנים באמת משתנים.

ואל הנקודה הישראלית של הסול. יבואנית קיה לישראל, 'ריי מוטורס' הצהירה כי בכוונתה לבחון בחיוב הבאת כל רכב מתוצרת קיה לישראל. כמו כן, שיווק הסול אצלנו יחל לקראת הרבעון השני של 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully