וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיד מצטיידת במערכת "עצור וסע"

15.1.2009 / 13:52

לקראת אמצע 2009, תנחת כאן הקיה סיד משודרגת במערכת "עצור וסע" שתחסוך לנו 15 אחוזים בצריכת הדלק

סמוך לחשיפת הקיה סול בפריס, היצרן הקוריאני דיבר ארוכות ונרחבות על מסירותה של מחלקת המחקר והפיתוח בהולכת המכוניות המשפחתיות לעתיד ירוק ונקי. תוך כדי המעבר החלק של הקיה סיד לאירופה, החלו לשקוד על הכנת מערכת ISG – "עצור וסע" שתכנס לשימוש בכל משפחת הסיד. כך שבין אם זו גרסת הסטיישן או הפרו-סיד, כולן, ללא יוצא מן הכלל ישווקו בקרוב עם החידוש התועלתני והמתחשב. בעיקר בכיס, אבל לא בלבד.

ISG, או "Idle Stop and Go" היא מערכת אינטגרטיבית וחכמה, הקוראת פקודות המגיעות היישר מיחידת המחשב המרכזית של המנוע, ונענית לכל הוראה הנשלחת בהתחשב בנסיבות הרלוונטיות. כאשר הסיד נעצרת בתנועה כבדה, או לחילופין נאלצת למשוך זמן רב בעמידה ברמזור, הבקרה מנתקת את פעולת המנוע, אך דואגת להחזירה במהירות שלא עולה על פרק הזמן שלוקח לשלב להילוך ולצאת חזרה לדרך.

תוך כדי סדרת הפעולות האחידות, גם מד הדלק זוכה למנוחה קלה, ומפחית בממוצע את לגימת הבנזין או הדיזל בשיעור של 15 אחוזים בתחומי העיר, ו-6 אחוזים בחישוב כללי. באירופה, בה משווקת גרסת ה-1.4 ל', פליטת ה CO2 עומדת על 137 גק"מ. השיווק אצלנו יחל לקראת אמצע השנה, ואנחנו נסתפק ב-143 גק"מ סבירים למדיי ממנוע בנפח 1.6 ל' המזוהה עם הקהל המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully