וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני E מגיעה לניו-יורק

18.1.2009 / 10:55

הסכם שיתוף פעולה בין העיר ניו-יורק לב.מ.וו. 10 מדגמי המיני החשמלית יתפקדו כסקאוטים עירוניים

תחילתו של פרוייקט 'I', המגה תכנית של ב.מ.וו להפוך את התנועה העירונית למהנה וירוקה, מתחיל להראות סימנים ראשונים של הטמעה בשטח המרעה. המיני החשמלית הושקה לפני מספר חודשים בתערוכת לוס-אנגל'ס וכבר אז, הודיעו ראשי הקונצרן כי בשלב הראשוני 500 יחידות תימסרנה לצורך אבחון תחת הסכם ליסינג שמועד פקיעתו בתום שנה אחת. מתוך מקבץ זה, רק 50 תגענה לציי רכב, והשאר יפוזרו בין לקוחות שנרשמו מבעוד מועד באתר הבית של החברה.

את טבילתה האורבאנית הראשונה, תעשה כאמור המיני תחת חסותו של פסל החירות. ביום שישי האחרון, הודיע ראש עיירית ניו-יורק מייקל בלומברג כי במהלך השנה הקרובה, 10 מכוניות מדגם ה-E נטול הפליטה תחלנה להשתלב בתחומי העיר ובפריסה של חמישה מוקדים שונים. המיני השובבה תתפקד כברומטר לאיכות הנסועה, תאגור מידע בדבר רמת השימושיות של מכונית חשמלית כאלטרנטיבה, וכן תפיק עבור ב.מ.וו מסקנות נדרשות בתום השימוש.

מהות העבודה של המיני בניו-יורק תחייב עמידה ביעד של 160 קילומטרים פר יום. לא שהיא תתקשה במטלה, בטח לא כשמתחת למכסה המנוע מצויים 201 כ"ס ממנוע חשמלי חזק וגמיש המאיץ למאה בפחות מ-9 שניות, מפיק אפס אחוזים של CO2, וטווח נסיעה של 300 קילומטרים בין טעינות. ואם במקרה שכחו להטעין, תמיד אפשר להחליף את המיני הירוקה במונית צהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully