וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס IS250 המחודשת בישראל

ירון אדרי

19.1.2009 / 12:47

שיווק ה-IS250 מתוחת הפנים יחל החודש בישראל, המחיר החל מ-279,800 שקלים. גרסת הקבריולה תגיע ביוני

החודש יחל בישראל שיווק ה-IS250 מתוחת הפנים. המשפחתית פרימיום הגדולה והמחודשת של לקסוס מגיעה אלינו לאחר שעברה מספר שינויים, ועם תג מחיר התחלתי של 279,800 שקלים ושתי חבילות בתשלום כאופציה – 'פרימיום' שתתמקד יותר בפינוק ונוחות; 'טק אדישן' שתתמקד בתחום התוספות האלקטרוניות והגאדג'טים. ה-IS250 היא השנייה מבין 6 מכוניות שתשיק השנה 'לקס מוטורוס' היבואנית בישראל.

במסגרת התאמת המראה, עוצבו מחדש הפגושים מלפנים ומאחור וכמוהם חישוקי ה-17 אינטש. מבחינה טכנולוגית, מצויידת המכונית במערכת בקרת בטיחות VDIM כסטנדרט, וכיולו מחדש להיגוי והמתלים לטובת התכונות הדינמיות יחד עם שיפור הנוחות. מבחינת יחידת הכוח לא נעשה שינוי, ומדובר באותו מנוע V6 בנפח 2.5 ל' לו 208 כ"ס ו-25.7 קג"מ.

בתא הנוסעים נעשו גם כן שינויים קלים, בעיקר בתחום החומרים כמו ריפודי עור ושילובי עץ חדשים. כמתבקש בסגמנט, רמת האבזור עשירה וכוללת מפרט אלקטרוני מכל טוב. במרכז הקונסולה הראשית שוכן מסך מגע לשליטה על כל מערכות הרכב, המשמש גם כמסך למצלמת הנסיעה לאחור ומסך למערכת הניווט האינטגרלית.

בתערוכת פריס האחרונה הוצגה ה-IS250 גם בתצורת הקבריולה. זו תושק במהלך הרבעון השני של 2009. מ'לקס מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי זו תגיע אלינו לפי הערכות היבואן בחודש יוני.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully