וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוונסיס החדשה מושקת בישראל

20.1.2009 / 0:03

טויוטה משיקה את המשפחתית הגדולה והחדשה בישראל, היישר אל קבוצת רישוי 4 ובקרוב, 6 מכוניות חדשות יגיעו אלינו

טויוטה אוונסיה החדשה, אשר נחשפה רשמית בתערוכת פריז האחרונה שנערכה בחודש ספטמבר, מגיעה סוף סוף לישראל. המשפחתית הגדולה, תשווק כאן בשתי גרסאות: סדאן וסטיישן, כאשר הראשונה, שתתחרה ישירות במאזדה6 ודומותיה, מקבלת תג מחיר של 147 אלף שקל, מה שמציב אותה בקבוצת רישוי 4. הגרסה הידידותית יותר למשפחות לעלה כבר 159 אלף שקל (קבוצת רישוי 5) ושתיהן מותעות ברמת אבזור יחידה בלבד.

כפי שסיפרנו לכם בעבר, האוונסיס החדשה מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 152 כ"ס, אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה העונה לשם מולטידרייב S ומציעה גם חלוקה לשבעה יחסי העברה קבועים.

המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש אורך בגרסת הסדאן 10 שניות מלאות (הסטיישן זקוקה ל-3 עשיריות השניה יותר) והמהירות המרבית עומדת על 205 קמ"ש (200 בסטיישן). נתוני היצרן מספרים על צריכת דלק אופטימית משהו של 14.28 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים של 164 גרם CO2 לקילומטר.

מפרט אבזור הבטיחות כולל כמובן בקרת יציבות, בקרת משיכה אלקטרונית, 7 כריות אוויר כשהחידוש הוא הגה חדש ואקטיבי שמסוגל להתנגד לפעולות היגוי שגויות מצד הנהג במקרה חירום.

האוונסיס החדשה מיוצרת בדארבי שבאנגליה, היא ארוכה ורחבה ב-50 מ"מ מהדגם הקודם, תא מטען בסדאן מציע נפח של 509 ליטר, כשגרסת הסטיישן מתחילה ב-543 ליטר ומסוגלת להציע עד 1,609 ליטר כאשר המושבים מקופלים.

צפי המכירות של 'יוניון מוטורס' יבואנית טויוטה עומד על 1,500 יחידות בשנה מהאוונסיס.

מבחן דרכים מלא לאוונסיס החדשה תמצאו כאן בקרוב מאוד.

"למרות השוק הקשה, טויוטה תצא מחוזקת ב-2009"

מנכ"ל יוניון מוטורס, מיכה כרמון מציין כי חרף הקשיים בשוק הרכב בישראל כתוצאה מהמשבר הכלכלי, טיוטה תצליח לצאת מחוזקת בשנת 2009. לדבריו, 21,000 מכוניות נמסרו השנה על ידי טויוטה והיעד ל-2009 שאפתני למדי ועומד על 25,000 יחידות. אולם, התחזית הריאלית יותר מדברת על בין 16,000 ל-18,000 מסירות ב-2009. כמו כן, צופה כרמון הגדלה בנגיסת החברה בנתח השוק הפרטי לכדי 12 אחוזים מכלל המכירות בישראל.

מלבד האוונסיס, נראה כי זו הולכת להיות שנה פעילה מאוד מבחינת חידושים והתחדשות בטויוטה ישראל. חידושים שיחלו מייד בימים הקרובים עת תגיע הקורולה האוטומטית, במחיר של כ-126 אלף שקל.

מייד אחריה, בחודש מרץ תגיע הקאמרי החדשה, אך נכון לרגע זה, הגרסה ההיברידית תאחר במעט משום שזו עדיין לא קיבלה אישור תקינה מקומית. למרות זאת, מצהיר מיכה כרמון, כי כל רכב בעל הנעה היברידית מבית טויוטה ימצא את דרכו הנה.

חודש אחר כך יוחלף הראב 4 באחר שעבר מתיחת פנים וקיבל תיבת הילוכים רציפה חדשה. במאי תעשה עליה גם הקורולה וורסו, הגרסה הידידותית יותר למשפחות על בסיס הקורולה.

בחודש אוגוסט הלוהט יגיע הדור השלישי לפריוס, ההיברידית הפופולארית של טויוטה ובין חודשים אוקטובר ונובמבר, תגיע גם מתיחת פנים קלה ללנדקרוזר, עדכון שחל בעיקר על תא הנוסעים. מי שדווקא לא יגיע אלינו הן ה-IGO וה-IQ החדשות אשר מחירן גבוה מדי לטענת היבואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully