וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת בשביל הסביבה

21.1.2009 / 7:23

המיני קלאבמן מתעדכנת עם גרסת ה-One המוחלשת, לצמצום הוצאות מיותרות ברכישה ובתחנת הדלק

מבלי להרעיד עולמות, או אפילו לדבר על פרוייקט "I" שוב, ב.מ.וו מעניקה למיני קלאבמן את מנוע ה-1.4 ל' 95 כ"ס, בשילוב תיבה ידנית או אוטומטית לה שישה יחסי העברה. זו תצטרף לאחיותה הארסיות, הקופר והקופר-S, ותמלא את המשבצת המעודנת והזולה יותר, תוך התחשבות לסביבה. הופעת הבכורה בתערוכת ז'נבה הקרובה.

פרט לתוספת 25 הסנטימטרים ביחס למיני הסטנדרטית, שומרת הקלאבמן One על כל הסממנים הספורטיביים שהפכו את הקופר לקארטינג לכביש הציבורי. מערכת המתלים נותרה על הכיול הספורטיבי והמענג, כשם שעושה גלגל ההגה המחובר כאינפוזיה לכביש. בתא הנוסעים, שיוכים ייחודיים עבור דלתות הפתיחה המשונות והמיוחדות של הקלאבמן, עדיין משמרות אותה כאופציה חריגה מהמוכר בקבוצת המיני.

צריכת הדלק, ובכלל כל הנושא הסביבתי, הפך כבר מזמן לסדר היום העיקרי על שולחנה של ב.מ.וו. כך שהקלאבמן תתבודד לעת הזו בצד הפחות פוליטי, בטרם תגיע גם קלאבמן E חשמלית. תודות למערכות כמו 'עצור וסע', אגירת אנרגית הבלימה ועוד, צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 18.1 ק"מ לליטר, ומה שייפלט החוצה מצינור הפליטה הדקיק, הם 130 גק"מ של CO2. בהחלט נתון שירצה את האיחוד האירופי בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully