וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E קלאס AMG: לעיינים בלבד

25.1.2009 / 8:30

מרצדס נותנת לנו הצצה ראשונה ל-E קלאס AMG החדשה בדמות קיט עיצוב ספורטיבי. הדבר האמיתי יגיע באמצע השנה

אין דקה מבוזבזת במרצדס. אחרי שהחברה השיקה את ה-E קלאס החדשה בתערוכת דטרויט, היא פונה לעיסוק החטיבתי ומציגה היום חבילת אבזור קוסמטית המאפשרת הצצה ראשונה למראה המוצר הסופי לסדרת ה-AMG. זה צפוי להכיל את מנוע ה-6.2 ל' V8 בהספק של 525 כ"ס, וישכלל את מערכת ההנעה בכל הנדרש.

מי שלא יכול לחכות, ובכל זאת מרגיש מקופח וחסר אמצעים, יוכל להצטייד יחד עם המכונית החדשה בקיט מלא וזהה לכל מה שייפאר את מעטפת הגרסה הקרבית. התוספות הייחודיות כוללות ערכת פגושים מוחצנת מאחור ומלפנים, ובשילובם של פתחי יניקה מוגדלים. זנב המכונית זוכה לצמד מפלטים אובאליים מנופחים מלוטשי טיטניום, וחישוקים בעיצוב ספורטיבי בקוטר 18 אינטש. אלו יולבשו על צמיגים רחבים בקוטר 245 מלפנים ו-265 מאחור.

תא הנוסעים מברך בין היתר, את הרכבתם של צמד מושבי ספורט חובקים ואוחזים עשויים עור משובח, דיפונים במרקם דומה, גלגל הגה לו שלושה חישורים בציפוי עור נאפה, ועוד אמצעים חזותיים להעצמת התחושה כגון שטיחי AMG, דוושות ספורטיביות, ותפעול ידני של תיבת ההילוכים, דרך פדלים מאחרי ההגה. באירופה, מחירה של חבילת האבזור נע בין 2,500 ל-4,000 אירו (20 אלף שקלים לערך), במקרה של הוספת שידרוגים איישים יותר. אנחנו מעדיפים להמתין לדבר האמתי.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully