וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו: 7 מושבים לברלינגו

26.1.2009 / 14:19

סיטרואן חושפת גרסה נוספת לברלינגו מולטיספייס החדש, ידידותית יותר למשפחות ולעסקים עם שבעה מושבים

רק לפני שבועות אחדים הגיע אלינו הברלינגו החדש בגרסת המולטיספייס, וכבר חושפת סיטרואן באירופה את הגרסה השימושית יותר שלו. זו אמורה לפנות טוב יותר אל משפחות מרובות ילדים וכן לעסקים המצריכים שינוע תכוף של עובדים באמצעות הוספת זוג מושבים נוספים.

גרסת השבעה מושבים נראית זהה מבחינה חיצונית לזו בעלת החמישה מושבים, כך שבשינוי ניתן להבחין רק עם פתיחת הדלתות. כעת, בחלקו האחורי של הרכב ישנם חמישה מושבים נפרדים בגודל מלא, הניתנים לשימוש, קיפול, הזזה ופירוק בהתאם לכל צורך שעולה על הפרק. אולם, מהתמונות נראה כי כמו מרבית כלי הרכב המציעים זוג מושבים מתקפלים מאחור, אלה צפויים להתאים בעיקר לילדים בשל המרחב המצומצם באזור זה.

מבחינת יכולת ההטענה, במצב בו כל המושבים בשימוש, נותרים רק 100 ליטרים של נפח. כאשר זוג המושבים האחוריים מקופל, צומח הנפח לכדי 470 ליטרים שימושיים יותר ואף לכדי 650 ליטר בהסרת שורת המושבים האמצעית.

לטובת הבטיחות, כריות האוויר הצדיות צמחו באורכן בכדי להציע את אותה רמת הגנה גם על יושבי השורה השלישית. כיסוי מיוחד ישנו למטען (כאשר זוג המושבים האחוריים מקופל), ובחזית אופציה לשני מנועים - ה-1.6 ליטר עם 90 כ"ס (בדיזל) או 110 כ"ס (בבנזין).

על חבילת המושבים יוסיף הצרכן הבריטי 800 פאונד (כ-4,500 שקל), ואצלנו טרם התקבלה תגובת היבואן המקומי אם תגיע גרסה זו גם אלינו ומה יהיה מחירה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואןו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully