וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עתיד: יופסק ייצור ה-S2000

ירון אדרי

27.1.2009 / 12:12

סופית: הונדה לא תמשיך לייצר את מכונית הרודסטר S2000 מעבר לשנת הדגם הנוכחית. אפשר להתחיל בהספדים

עוד מסימני המשבר הכלכלי - הונדה לא תמשיך לייצר את הרודסטר S2000 מעבר לשנת הדגם הנוכחית, כך נמסר בהודעה רשמית של החברה. בכך, שמה היצרנית היפנית סוף לאחת ממכוניות הספורט שבמשך חייה זכתה לקבל רק ביקורות טובות.

כשהלכה הונדה לתכנן את הרודסטר שלה, היא כבר ידעה - לא חברה כמוה תסתפק במועט. אמנם למאזדה הולך לא רע עם המיאטה MX5, אבל לאחת מבין יצרניות המנועים המתקדמות בעולם דרוש היה יותר. לבסוף, הושקה ה-S2000 בשנת 1999 כשלרשותה מנוע אטמוספרי תאב סל"ד וכוחות סוס ואיך לא, הנעה אחורית.

מה שהחל כמחווה לחגיגות היובל של הונדה, הפך במהרה למוצר מבוקש מאוד בעולם בנישת מכונית הספורט הפתוחות. מאז החל ייצור ה-S2000, ירדו מפס הייצור מעל ל-110 אלף יחידות שנמכרו ב-64 מדינות. השיווק בישראל החל בשנת 2001, ומנתוני היבואנית חברת מאיר, עולה כי 44 ממנה נמכרו אצלנו.

ההודעה של הונדה מגיעה זמן לא רב לאחר שמהחברה יצאה ההצהרה כי פרויקט ה-NSX הבאה ומנוע ה-V8 נגנזו, וכמו כן גם פרויקט ה-CR-Z קונברטיבל. עוד נזכיר כי חוד החנית, קבוצת הפורמולה 1, גם היא פרשה מפעילות. כעת, סימני שאלה גדולים עולים לגבי עתידה של הונדה, שאת עיקר תדמיתה בנתה על אותם דגמים ספורטיביים שמי יודע אם ומתי ישובו.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully