וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוס, סימבול ולוגאן בישראל

חברת 'קרסו', משיקה שלוש מכוניות חדשות לשוק המקומי, רנו קולאוס לשטח, רנו סימבול למשפחות ודאצ'יה לוגאן לדלי תקציב

במסיבת עיתונאים שערכה היום, חשפה יבואנית רנו לישראל שלוש מכוניות חדשות לשוק המקומי, השונות זו מזו בתכליתן ומשלימות את ההיצע הקיים. כמו כן, חשפה את תחזיותיה השיווקיות ל-2009. עבור המשפחה הממוצעת מציעה רנו את הסימבול, מחליפת הקליאו קלאסיק סדאן; הלוגאן MCV בעלת שבעה מושבים תקרוץ לסגמנט המסחריות הבינוני ולעסקים הקטנים; ולראשונה מאז הרנו סניק RX4 ובמקביל לשיווקה של הניסאן קשקאי, קבוצת רכבי הפנאי מצרפת אליה עולה חדשה בשם קולואס.

רנו קולאוס

קולאוס, הנו רכב פנאי שהוצג לפני כחצי שנה על ידי רנו והוא למעשה מכניס את רנו, גם אם באיחור מה, אל קבוצת הקרוסאוברים הפופולארית. ככזה, הקולאוס ינסה להתעמת ראש בראש בסגמנט המקומי הנשלט על ידי מתחרות כיונדאי טוסון או המקבילה לבית קרסו, ניסאן קשקאי. הקולאוס שמגיע אלינו ממפעל 'סמסונג-רנו' שבקוריאה, משווק בישראל בשתי רמות גימור, עם אפשרות להנעה כפולה או קדמית.

בחזית שוכן מנוע בנפח 2.5 ליטר בנזין לו 170 כ"ס, ומשודכת לו תיבת הילוכים אוטומטית רציפה בת שישה יחסי העברה קבועים. לטובת יכולת השטח, מרווח הגחון עומד על 20 סנטימטרים, זווית הגישה על 27 מעלות וזווית של 31 מעלות לזכות הנטישה. עוד לטובת הדרכים הלא סלולות, הותקנה בו מערכת Hill Decent ו-Hill Start שאחראיות על וויסות מהירות הירידה במדרון ועל החזקת הבלמים בעת זינוק במעלה.

רמת האבזור מגלה שפע תאי אחסון, בלם יד חשמלי, חיישני אורות וגשם, 6 כריות אוויר ובקרות יציבות ומשיכה. מחיר גרסת הבסיס (הנעה קדמית) יחל ב-155 אלף שקלים, ויצפין עד ל-200 אלף למפרט המלא הכולל את מערכת ההנעה הכפולה. צפי המכירות לדגם זה על פי קרסו עומד על 750 כלים בשנה.

רנו סימבול

עבור קבוצת הרישוי השנייה (עד 111 אלף שקל), תשווק רנו את הסימבול המשפחתית – התשובה הצרפתית ליונדאי אקסנט, קיה ריו ושברולט אביאו סדאן. הסימבול, הנה גרסת סדאן (4 דלתות) לקליאו הקטנה וכמו קודמתה ששווקה כאן בעבר, גם היא מגיעה אלינו מטורקיה.

הסימבול מצויידת במנוע בנפח 1.6 ל' המפיק 105 כ"ס, ובתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית לה 4 יחסי העברה. הסימבול תפנה בעיקר למשפחה הקטנה והמתפתחת, ומציעה בזנבה תא מטען עתיר מקום בן 506 ליטרים.

הסימבול מוצעת בשתי רמות אבזור, שזו הבסיסית כוללת בין השאר 4 כריות אוויר, 4 חלונות חשמל ומערכת מיזוג רגילה. בגרסה המאובזרת, תחליף מערכת בקרת אקלים את המיזוג, וחיצונית יתווספו חישוקי סגסוגת 15 אינטש ופנסי ערפל. המחיר החל מ-99 ועד ל-105 אלף שקלים, כשמערכת בקרת יציבות לא נמצאת אפילו ברשימת האופציות בתשלום. ב-2009, צופה קרסו נתח מכירות של 1,000 מכוניות מדגם זה ומרביתן מיועדות לשוק ציי הרכב.

רנו לוגאן MVC

אז זה סופי. דאצ'יה הרומנית חזרה לישראל כשהסנונית הראשונה שלה היא הלוגאן המשפחתית, אך זו לא תיקרא בשם דאצ'יה מהסיבות המובנות. את לוגאן MCV המגיעה מרומניה, תשווק קרסו בישראל תחת המותג רנו ועם תג מחיר של 107 אלף שקלים. ל-MCV יש 7 מקומות ישיבה, כשהשורה השלישית ניתנת להסרה אך לא לקיפול, ולמרות השיוך הקבוצתי הטהור אל סגמנט המסחריות, או לשווקים המוסדיים, רנו מכוונת אותה למשפחות ברוכות ילדים במגזרים הרלוונטים.

בנוסף, אמורה הלוגאן MCV להשתלב גם בקבוצת הקנגו והברלינגו, כמו גם סקודה רומסטר. אורכה של הלוגן עומד על 447 ס"מ ונפחו הפוטנציאלי של חלל תא המטען עומד על 2,350 ליטרים עם קיפול שורת המושבים השנייה והסרת השורה השלישית.

את הגלגלים הקדמיים תניע אותה יחידת כוח השוכנת בחרטומה של הסימבול, לה 1.6 ל' ו-105 כ"ס. תיבת ההילוכים תהיה ידנית בלבד, בעלת 5 יחסי העברה. רמת המפרט אחידה וכוללת 4 כריות אוויר, מחשב דרך, מזגן, מערכת EBA ו-EBD, אך גם במקרה זה, נגרעת מערכת בקרת היציבות מהרשימה. צפי המכירות זהה לסימבול, ועומד על 1,000 יחידות בשנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"גם בקרסו נערכים לירידה במכירות"

כמו למרבית יבואניות הרכב בישראל, 2009 תהיה שנת התמודדות קשה גם לקרסו. הצניחה במכירת מכוניות חדשות פוגעת בכולם והמשבר הכלכלי בוודאי ינגוס בנתח המכירות השנתי הצפוי לרנו שב-2008 אחזה בנתח של 7 אחוזים מעוגת המכירות הכללית. יחד עם כך, בשלוש השנים האחרונות, חל גידול של 50 אחוזים במכירות עבור רנו בישראל, כשהתקציב לשנה הקרובה נבנה סביב צניחה תיאורטית של 25 אחוזים מהשוק הכללי. במספרים, הערכות בקרסו מדברות על 145 אלף מכוניות שיעלו השנה לכבישים.

לדברי אילן טל, סמנכ"ל השיווק בקרסו, מתכננת היבואנית לערוך השנה מספר שינויים. "כמו כן, וכפי שהוסבר, אנחנו נערכים השנה לייבוא מכוניות המותאמות באופן מוחלט לתנאים החדשים שנוצרו בזירה הישראלית". בנוגע לדגמי הדיזל, אומר טל כי "מכיוון שהביקוש למכוניות דיזל עומד על 2 אחוזים מסך כל המכירות, באירופה הנתון קרוב ל-50, אנחנו נשקול באופן אינדיבידואלי עלייתו של כל דגם".

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully