וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABT זורמת עם הגולף

28.1.2009 / 16:28

כמיטב המסורת, נושפת סדנת ABT בריזה חמה על הדור השישי של הגולף עם גיבוי של כוח ואביזרים מחוץ ומבפנים

זה קורה אחת לכמה חודשים כשסדנת ABT, שהתמחותה נוגעת בקונצרן פולקסווגן, משחררת עוד קיט חנוק עד צוואר בשיפורים ושדרוגים לתוצרת הסדרתית. ואם יש דגם חדש, כמו פולקסווגן דור 6 למשל, לא צריך סיבה טובה יותר בכדי להתחיל בעבודה. ואם מדובר גם בסופרצ'ארג'ר וגם במגדש 'על', הרי שפעמיים כי טוב.

לאחר השקת הדגם בצינה המקפיאה של איסלנד, וחשיפת גרסאות משופרות בתערוכות השונות, ABT מביאה לנו את הדבר האותנטי שמגיע, תאמינו או לא, מלווה באחריות יצרן. כצעד ראשון (וסביר שלא אחרון), חבילת השיפורים מעלה את הספק המכוניות בכ-30 אחוזים. מנוע ה-TSI בגרסת הטורבו לה 122 סוסים סטנדרטיים, תפיק מעתה 160 כ"ס כמו האחות כפולת המגדשים שהספקה צמח גם הוא - ל-200 כ"ס. ולא מדובר במטלה קלה, היות ועיקר התכנון נתון לתזמון פעולת שני המגדשים. ורק בכדי לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר, גם מנועי הסולר עברו ניפוח שרירים ביחס זהה.

לא בלי חתימה אישית

ABT לא תשיק מכונית ללא חתימתה האישית, מה שמחייב שינויים גם במראה. הגולף מקבלת בודי קיט אווירודנימי מרשים וחד, עם סממנים ברורים לבידול בריא ונחוץ. מלפנים, התווסף פגוש קדמי נמוך ושזור בפתח יניקה מלבני ורחב, הצללית זוכה לחצאיות צד שמרניות משהו, כנף קטנה הוספה לשמשה האחורית, ועבור הפליטה 4 אגזוזים מעטרים את הפגוש האחורי בסידור טורי, אחד מעל השני. תא הנוסעים מסתפק בעדכונים קלים לידית ההילוכים, דוושות מחורצות וכסאות בהטבעת שם הסדנה.

לא מספיק? כהרגלה, ABT פותחת לציבור את דלתות מחסניה על מנת לברור מבין שלל מוצרים קוסמטיים ומכניים הנמצאים בסוכניות הפזורות בעולם, או במקרה שלנו - בעיקר ב-ebay. ומה בנוגע ל-GTI? אנחנו מאמינים שגם זו תקבל טיפול מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully