וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק אלפא מיטו בישראל

2.2.2009 / 10:34

הספורטיבית הקטנה של אלפא עשתה עליה. בתפריט: מנוע 1.4 טורבו, 155 כ"ס ובמחיר התחלתי של 147 אלף שקל

זמן לא רב לאחר שהושקה בעולם, אלפא מיטו מגיעה אל אולמות התצוגה של אלפא בישראל. הספורטיבית הקטנה, מגיעה במפרט הגבוה שלה לישראל וזה כולל מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר טורבו אשר מפיק 155 כ"ס ו-23.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד (6 הילוכים) ואלה מאפשרים למכונית ששוקלת 1.1 טון בקירוב להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8 שניות ומשם להמשיך למהירות מרבית של 215 קמ"ש.

המיטו החדשה משווקת בישראל בשלוש רמות אבזור. הראשונה והבסיסית נקראית דיסטינקטיב ומחירה עומד על 146,990 שקל (קבוצת רישוי 4). תמורת סכום זה תקבלו לא מעט אבזור כולל חישוקי 16 אינטש, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת ה-DNA שמאפשרת לנהג לבחור בלחיצת כפתור בין שלושה מצבי נהיגה: נורמל, חורף ודינמיק.

עם המעבר בכל אחד מהמצבים, משנה המערכת את תגובתם של רכיבים רבים ברכב כמו תגובת המנוע, קשיחות המתלים, משקל ההגה וכן את מידת ההתערבות של בקרות המשיכה והיציבות.

לפי הרמות, במצב חורף המנוע מכוון להיות פחות פראי והבקרות האלקטרוניות דרוכות תמיד, במצב הנורמל הרכב נמצא במצב הביניים, כלומר מכוון לנוחות יחסית ומשמש בעיקר להתנהלות יומיומית ובמצב ספורט, ההגה נעשה קשה יותר לטובת התחושה הספורטיבית, המתלים מוקשחים, המנוע נעשה אגרסיבי יותר והבקרות האלקטרוניות מגלות סלחנות יתרה להחלקות ושעשועי נהיגה.

המיטו מצויידת גם במערכת סיוע לזינוק בעליה, בכך שהיא מפעילה את בלמי המכונית לכשתי שניות במצב עליה או ירידה לצורך מעבר בטוח מדוושת הבלם אל דוושת המצמד. וכן, מערכת שפועלת על ההגה ומונעת אבדני שליטה בזמן החלקה.

שתי רמות האבזור האחרות מוסיפות גג זכוכית מעל לראשי הנוסעים (157 אלף שקל) וגרסת הספורט תעניק לכם גם חישוקי 18 אינטש, דוושות מתכת, ספוילרים, לוח מחוונים ספורטיבי, ריפוד איכותי יותר למושבי הספורט ומערכת בלאופונקט MP3 איכותית. זו תדרוש מכם הוצאה של 162 אלף שקל.

מבחן ישראלי לאלפא מיטו תוכלו למצוא כאן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully