וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה סופרב החדשה בישראל

3.2.2009 / 9:07

'צ'מפיון מוטורס' מתחילה את שיווקה של המשפחתית הגדולה של סקודה, הסופרב, במחיר התחלתי של 157 אלף שקלים

יבואנית קבוצת פולקסווגן לישראל, צ'מפיון מוטורס' מודיעה היום על הגעתה של המשפחתית הגדולה של סקודה, הסופרב. הצ'כית ארוכת המימדים נוחתת בישראל 8 שנים לאחר חשיפת הדור הראשון ומחליפה את קודמתה ששירתה את קהל היעד בהצלחה.

הסופרב החדשה מבוססת על פלטפורמת הפאסאט, אחותה לבית פולקסווגן שבזכות הארכתה בכ-5 ס"מ ל-276.1 ס"מ, מציעה מרווח נוסעים נדיב ותא מטען גדול במיוחד בנפח של 565 ליטרים. אולם בניגוד לפאסאט המשפחתית, לסופרב אופציה לפתיחת תא המטען על ידי מנגנון כפול המשמש להפרדה בין השמשה לדלת תא המטען. ניתן כאמור לפתוח את שניהם יחדיו או כל אחד לחוד.

בחזיתה של הסופרב, ישכנו שלושה מנועים ובשילוב צמד רמות גימור – 'Ambition' ו-'Elegance'. אלו מפרטים על קיומן של מערכות בלימה, בקרה ויציבות, 10 רמקולים למערכת השמע, ובידול בין מספר כריות האוויר כאשר 7 מגנים על נוסעי ה-'Ambition' ו-9 על נוסעי גרסת ה-'Elegance'. בנוסף, חבילת העור מפנקת יותר באחרונה וכך גם החישוקים הגדולים באינטש בודד (17) על הזולה ביניהן. עוד בחבילות האבזור המשותפת מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת ומסך גדול ואינפורמטיבי (Maxi Dot).

הראשונה בהיצע הסופרב, מאכלסת מנוע בנזין בנפח 1.8 ל' טורבו בהספק של 160 כ"ס, 25 קג"מ ומאיצה למאה קמ"ש ב-8.5שניות. לגרסה זו תיבת הילוכים DSG בת שבעה יחסי העברה, ומחירה 157 אלף שקלים בגרסת 'Ambition' ו-172 אלף שקלים עבור 'Elegance'. מעליה מצויה גרסת הסולר TDI, המפיקה 170 כ"ס מנפח של 2.0 ל' וכאן שילוב התיבה מניב 6 הילוכים והאצה ל-100 קמ"ש ב-8.8 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר. גרסת הדיזל מתייצבת אצלנו במחיר של 181 אלף שקלים לגרסה הבסיסית ומי שחומד באלגנטית יותר, ישלם תוספת של 15 אלף שקלים.

בקצה העליון מגיעה אלינו הסופרב מצוידת במנוע V6 בנפח 3.6 ל,' הנעה כפולה, 260 כ"ס ודחיקה של 35 קג"מ תחת מכסה המנוע. לזו תשודך תיבת שישה הילוכים DSG. באופן לא מפתיע, זו גם הגרסה היקרה ביותר באולם התצוגה ומוצעת בתג מחיר של 230 אלף שקלים וברמת גימור 'Elegance' בלבד. צריכת הדלק (יצרן) רושמת 9.9 ק"מ לליטר ושיעור פליטת CO2 של 235 גק"מ.

מבחן ישראלי לסופרב החדשה יתפרסם כאן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully