וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RX החדש מגיע לישראל

ירון אדרי

8.2.2009 / 12:20

יבואנית לקסוס לישראל החלה בשיווק הדור השלישי לרכב הפנאי RX350. המחיר החל מ-399 אלף שקלים

יבואנית לקסוס לישראל החלה בשיווק ה-RX350, הדור השלישי למשפחת רכבי הקרוסאובר היוקרתיים שלה. תג המחיר שהוצמד לרכב הפנאי החדש עומד על 399 אלף שקלים, ומסירות ראשונות יהיו בתחילת חודש מרץ.

ל-RX350 מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ל', אשר מפיק 277 כ"ס ו-35.2 קג"מ. לרכב תיבת 6 הילוכים אוטומטית וכמו כן הנעה כפולה אדפטיבית שלא כמו קודמתה, ברוב הזמן מניעה את הציר הקדמי. העברת כוח אל הציר האחורי תיעשה באופן אוטומטי כאשר תזהה המערכת החלקה. מערכת זו אמנם אינה נועדה לצליחת מכשולי עבירות, אך מראש אין זה שטח המחייה שלה. בנוסף, יחד עם שינויים שעבר המנוע, מאפשרת המערכת להפחית את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2 אשר עומדות על 9.4 ק"מ לליטר ו-250 גק"מ בממוצע.

ה-RX החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, למרות שהדמיון החיצוני לקודמו יכול היה לרמוז על מתיחת פנים בלבד. בארה"ב, שם עיקר מכירותיו, הוא מוביל את קטגורית היוקרה כך שייתכן מאוד ובכך תמונה הסיבה. למרות זאת, מדובר על צמיחה קלה כמעט בכל נתון אפשרי, כולל בסיס הגלגלים העומד על 274 ס"מ. עוד תורמת הפלטפורמה החדשה לשיפור הבטיחות, עם הרחבת השימוש בתרכובות פלדה סופגות אנרגיה.

פנים ה-RX שודרג אף הוא, ופרט ל-10 כריות אוויר זוכים היושבים בו למיטב הטכנולוגיות העדכניות של לקסוס. במרכז הקונסולה המרכזית החדשה ניצב מסך 8 אינטש, שיחד עם מערכת ה'Remote Touch' מאפשר תפעול אינטואיטיבי לכל מערכות הרכב. גם מכלולי השלדה שודרגו בכדי להעניק "היגוי מדוייק לחוויית נהיגה דינאמית".

בהמשך, יגיע לישראל גם אחיו ההיברידי של ה-RX350. זה הוצג לראשונה בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר האחרון, והשקתו צפויה להיות בחודש אפריל הקרוב. פרטים נוספים על ה-RX450h יחשפו בתערוכת ז'נבה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully