וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאון ואלתיאה מתחדשות

ירון אדרי

8.2.2009 / 17:03

סיאט מחדשת את פניהן של הלאון והאלתיאה לקראת תערוכת ז'נבה. על הפרק עיצוב מעודכן ו-10 יחידות כוח

סיאט רוצה להתגבר על התחרות הגוברת בעולם, בעיקר לנוכח המשבר הכלכלי, אך בהסתמך על ההודעה האחרונה שלה לעיתונות לא מתערוכת ז'נבה תגיע הבשורה. אחרי שבשנה שעברה נחשף הדור האחרון לאיביזה והמשפחתית הגדולה אקסאו, הפעם מדובר על מתיחת פנים בלבד ללאון ולמשפחת האלתיאה (כולל ה-XL והפריטראק). עוד תוצג ככל הנראה גרסת הסטיישן לאקסאו, אך פרטים רשמיים טרם פורסמו.

עיקר השינויים הוויזואליים קשורים באותם דגמים שהוצגו בשנה האחרונה, הווה אומר חזית משודרגת בגריל חדש, יחידות תאורה מוגדלות מלפנים ומאחור וכך גם הפגושים. עוד עודכנה השמשה האחורית לטובת שדה ראייה משופר לאחור. תא הנוסעים גם הוא זכה לשינויים הכוללים עדכן הדשבורד והקונסולה המרכזית כמו גם שימוש בחומרי דיפון איכותיים יותר מבעבר.

לא פחות מעשרה מנועים תציע סיאט לדגמים הללו, 5 בנזין ו-5 טורבו דיזל החל מ-85 כ"ס. מנוע ה-TSI בנפח 2.0 ל' לו 211 כ"ס יהיה החזק בהיצע, כאשר מנוע הדיזל החזק ביותר יהיה בנפח זהה ועם 170 כ"ס. עוד במפרט הטכני מערכת XDS אשר יחד עם מערכת בקרת היציבות תשמש כמעיין דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני.

כמו בעולם, גם בישראל מקווה המתוג הספרדי לשפר את מאזן המכירות ועל תוכניותיה של היבואנית 'צ'מפיון מוטורס' ל-2009 תוכלו לקרוא בקישור המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully