וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי: דור הקרוסאוברים הבא

9.2.2009 / 14:22

לצד היונדאי HED-5 שעושה את דרכו לפס הייצור, היצרנית הקוריאנית רוצה לנגוס גם בקטגורית הפנאי ושולחת לז'נבה קונספט מכונן

רק לפני שנה חשפה יונדאי את ה-HED-5 קונספט, המיניוואן הבינוני בקבוצה, וחייו של זה עוד היו מוטלים בספק. את כל הסקפטסיזם הפריחה החברה כאשר הודיעה על ייצורו הצפוי בשנת 2010. היום מפרסמת יונדאי כי גרסה בכירה וגדולה יותר הנשענת על חשיבה דומה, מובלת לתערוכת ז'נבה השנתית אשר תיפתח בעוד פחות מחודש.

ה-HED-6 קונספט עוצב בחטיבה האירופית של יונדאי שלא וויתרה הפעם, והכניסה בו מערביות וויזואלית חזקה. בהסתמך על דבריה של היצרנית, את ההשראה למראה החיצוני קיבלו המעצבים ממאפיינים שונים בערים הגדולות של אירופה ביניהן ברלין, לונדון ופריז. המטרה, היא נסיון מתחכם לאחד בין פרקטיות של מיניוואן ובין קריצה מאוד מודגשת לדור החדש של רכבי הקרוסאובר של היצרן, בפלח האמצעי שם רובץ לו הטוסון המתיישן.

החומרים מהם עשוי ה-HED-6, כמו פלסטיק קליל במקום זכוכית, מצביעים על חשיבה גלובלית וירוקה. יחד עם זאת, אין ספק שעם השתלבותם של חישוקי 21 אינטש עוד נראה כאן גרסאות חזקות יותר ואולי אף ספורטיביות באופיין עם הגעת הקונספט לייצור. כעת, מלבד יחידת טורבו דיזל בנפח 1.6 ל' לה 175 כ"ס המופקדת על הנעת הגלגלים, את כל הפרטים משאירה יונדאי קרוב לחזה.

עוד תביא יונדאי לז'נבה את מחליפת הגטס i20 מצויידת במרכב 3 דלתות, ואת גרסת ה-Blue החסכונית ל-i30.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully