וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסו גם בסטיישן

ניר ב-טובים

12.2.2009 / 9:32

המשפחתית הגדולה של סיאט מקבלת לשורותיה גרסת סטיישן מעוצבת שתתחרה בפלח השוק השולט באירופה. לא אצלנו

את המבט הראשון שלנו עם האקסו, החלפנו בתערוכת פריז האחרונה. המותג הספרדי שאת המוניטין שלו ביסס על מכוניות ספורטיביות פיקנטיות, פתאום העמיד במרכז הבמה מכונית סאלון שנראית באופן מחשיד כמו האחות A4 לבית אודי. מאידך, ההתברגנות של סיאט הייתה די צפויה. המותג נחלץ מקשיים פיננסים נמשכים, ומתעתד לחשוף לא פחות מארבע מכוניות טריות השנה בסיוען של האביזיה וכן רכב פנאי מהודר.

האקסו ST תתברג בסגמנט הסטיישן הבינוני, ולמרות השיוך המיידי לעימות מתבקש מול האוקטביה למשל, התמונות לא מגלות את כל האמת. מאחרי הפרצוף השמרני מותחת האקסו את איבריה לאורך של 4.67 מ' ומזכה את הנוסעים בתא מטען בן 472 ליטרים במצב סטנדרטי.

על התנועה מופקדים שישה מנועים. שלושה מכורים לבנזין, השאר לסולר. הספקי האקסו סטיישן ינועו בין 102 ועד ל-200 כ"ס בגרסאות הבנזין, ועבור הדיזל גרסת הפתיחה מציעה 120 כ"ס ועד ל -170 באופציה המאובזרת יותר. בהמשך תשתלב בקצה העליון גרסת V6 חזקה ויקרה יותר.

מיבואנית סיאט לישראל 'צמפיון מוטורס', נמסר לוואלה! רכב כי האקסאו סדאן תגיע לאולמות המכירה בסוף השנה, אולם תחסר את גרסת הסטיישן אותה אין כוונה להביא אלינו. הלאון והאלתיאה המחודשות, תגענה בחודש מאי.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully