וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 5 שהיא הכל

15.2.2009 / 9:15

עד לחשיפת סדרה 5 הבאה, היצרן הגרמני מחלטר עם הצצה מוקדמת ל-GT קונספט המשפחתית שתוצג רשמית בז'נבה

בב.מ.וו כל כך משוכנעים שיש מקום בזירת הסאלון-פנאי למכונית פרוגרסיבית, שהם מוכנים לשגר לעולם סדרה 5 שהיא בעצם הכול: גם סטיישן, גם סלון, גם קופה וגם פנאי. לירות לכל הכיוונים - אולי משם תבוא הישועה. על פי הרשמים המוקדמים שנמסרו על ידי ראש מחלקת העיצוב אדריאן ואן הוידונק, ממשיך דרכו של כריס באנגל הפורש, מדובר במכונית משפחתית ורסטילית ועתירת מקום, עם אורך של חמישה מטרים ותא מטען לו 420 ליטר במצב רגיל ו-1,650 כשהמושבים מקופלים.

מי שאחראי להגשמת הרעיון הוא נשיאה של ב.מ.וו העולמית נורבט ריית'פורד, אותו אחד שגרס את ה-CS וכבר ב-2007, דיבר על שיווקם של מספר דגמים חדשים שיתפסו את מקומם בשורותיה של היצרנית. לא ברור אם ה-GT היא אכן אותה ב.מ.וו PAS מתקדמת עליה דובר כה רבות, אך אין לערער כי היא בהחלט נראית כמועמדת רצינית לסלול את הדרך למודל הסופי.

GT למתקדמים

האלמנטים הייחודים של ה-GT מסופחים לנושא המשפחתי ומרוכזים סביב נוחות השימוש וההנאה. תא הנוסעים יהיה זהה לסאלונית פרט לגוון כפול, עם חמישה מושבים בדגם הייצור (כעת רק ארבעה), וגג פנורמי גדול מעל הנוסעים. החלונות הכהים יהיו נטולי מסגרות כיאה למרכב דמוי קופה וזנב המכונית מפצל את תא המטען לחלון הטענה, ודלת נפרדת.

דגם ה-GT ימקם מלפנים מנועי שמונה צילינדרים, היישר מסדרה 5 החדשה שהשקתה מתוכננת לנובמבר, לצד גרסאות הדיזל ומשושות הצילינדרים המוכרות. אליהם תשודך תיבת הילוכים חדשה לה שמונה יחסי העברה, הנעה כפולה לכל הגלגלים, מתלי אוויר ומערכת היגוי מתקדמת מסדרה 7.

הוידונק טוען כי המכונית מיועדת למי שנרתע מעט מ-X6, ומחפש אלטרנטיבה פחות מאיימת ויותר ידידותית. "גילינו קבוצה של אנשים שרוצה ב.מ.וו אבל חסרה לנו הגישה המתאימה אליהם. אנחנו מקווים שהדגם הזה יפגע במטרה", הוא אומר. את חשיפתה המלאה תעשה ב.מ.וו בתערוכת ז'נבה בעוד כחודש, כשאת ההצגה יעשה באנגל בעצמו במעיין הופעה רשמית אחרונה. דגמים ראשוניים ייצאו לשיווק כבר בחודש מאי הקרוב ואין צורך לנחש שיש לו יותר מנגיעה בדבר.

מקמור, יבואנית ב.מ.וו לישראל, טרם נמסרה תגובה רשמית לגיב תוכניות השיווק של הגרסה הסדרתית בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully