וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהות ההתגרות

17.2.2009 / 13:26

אינפינטי משחררת טיזר לדגם דרמטי וחגיגי שיתפוס את מקומו בז'נבה. שוב טפח מקוצץ ושוב כינוי לא פחות גרנדיוזי – ESSENCE.

זה יכול לשבש את הסבלנות כאשר יצרניות משחררות תמונות חלקיות או מאותגרות תאורה. זה עובר לפסים תשבציים כשהחלוקה מתפזרת ברחבי הרשת על ידי אוסף תמונות חתוכות שאי אפשר ללמוד מהן כמעט דבר. האחרונה שעשתה זו הייתה ניסאן עם הקזאנה שזרקה אותנו לחזותה המוזרה, וכעת אינפיניטי הולכת אחרי האמא ועושה מעשה דומה - מהצד השני.

הזרוע המועשרת של היצרן הודיעה כי בכוונתה לחשוף בתערוכת ז'נבה דגם המכונה ESSENCE (מהות). היא עושה זאת במקביל לחגיגות 20 השנים להווסדה וכנראה שאין טוב יותר מהשקתו של קונספט עתידני כדי לפתוח את בקבוקי השמפניה.

הטיזרים היחידים שהוזכרו עד כה חשפו סט תיקים אופנתיים של לואי ויטון שצולמו על פלטרפורמה נייטרלית לחלוטין. מה הרעיון? כנראה שהיפנים מבינים את האפקט הצבעוני שהחל את דרכו בעזרת האיטלקים ממילנו, שהשיקו מכוניות הנושאות את שמם של מעצבים וחברות אופנה.

אולם להבדיל אלף שמלות, כאן מדובר על פי הרמזים בדגם המוטל על גזרה שמרנית ושלוחה שאין לה דבר הנקשר לאופנה מלבד התיקים שהוזכרו. הטיזר המוצג חושף קורה C המוטה אל עבר זנב המכונית והחיבור מספר על עיבוי שרירי שכנראה ימצא ביטוי ביכולותיה ובפרופורציות שטרם נגלו. עד כמה שהצצות מוקדמות מסוגלות לספר, אינפינטי שומרת את הזכות לשחק את המשחק עד תומו. אנחנו נארוב למוצר הסופי כשיוסר הלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully