וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר ראשון: רנו מגאן RS

ירון אדרי

18.2.2009 / 11:33

קשה מאוד להבין, אבל כך תיראה חזיתה של רנו מגאן RS הספורטיבית. האם היא תידמה למכונית הטרופי קונספט?

כשחשפה רנו את הדור החדש למגאן, מייד החל בראשנו הנסיון לחזות כיצד תיראה גרסת הספורט הקרבית. אם היינו מעצבים, אולי אף היינו מנסים להעביר את המחשבות אל תוכנת הפוטושופ. אך מכיוון שהיכולות הגרפיות שלנו מוגבלות, העדפנו להמתין לדבר האמתי. ובכן, הנה טיזר ראשון שחושפת רנו לקראת ההצגה הרשמית בתערוכת ז'נבה.

המיני אתר שפתחה רנו למגאן RS, מאפשר הצצה לחזית המכונית ממנה לא ניתן להבין הרבה. במבט ראשון, לא נראה כי ישנו הבדל מוחשי בינה ובין הגרסה המשפחתית פרט לפגוש ספורטיבי מתבקש והכיתוב RS על הגריל. עוד ניתן לחזות כי מדובר במרכב 3 דלתות מתבקש. בכדי להבין מעט יותר, חזרנו לתמונות המגאן טרופי קונספט שהוצגה בתערוכת פריז האחרונה, ממנה ניתן להבין כיצד (אולי) תיראה החזית. לגבי שאר המכונית, אנו בספק אם הדמיון יגיע גם בפרטי העיצוב האחרים.

איזה מנוע ישכון מעבר לגריל? אנו יודעים כי רנו מתכוונת לשווק את מנוע ה-2.0 ל' בגרסתו המוגדשת שם ההספק עומד על 180 כ"ס, וייתכן שזה יהיה תחת אחד הכותרים הספורטיביים ובמרכב ה-3 דלתות. כמו כן, מנוע בהספק 225 כ"ס גם הוא אפשרי. אלא שאם נחזור לרגע לדור היוצא, נמצא שם את ה-R26.R שם ההספק גבוה במעט, 230 כ"ס, אך המכלול הכללי קרבי הרבה יותר. לרשותה דיפרנציאל מוגבל החלקה, המתלים כמו גם העיצוב מוחצנים יותר, ואפילו ניתן להשיגה בגרסה בה כלוב התהפכות מחליף את המושב האחורי. קרסו, כזו אנו רוצים.

לגבי שאר המכונית, ניאלץ להמתין בהתאם לסולם הסבלנות שמציינת רנו באתר עד לחשיפה המלאה. כרגע אנו בשלב ההתחלתי "13 ימים", כלומר זה מה שנותר עד להצגתה בז'נבה. את הטפח הבא תחשוף רנו במיני אתר רק שעתיים לפני הסרת הלוט, ועד אז אולי נצליח בעצמנו להגניב לכם איזו תמונה היישר מהתערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully