וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה מיתולוגי

18.2.2009 / 14:04

המינוטאור של 'ויז'ן ספורטסקארס' מבריטניה, כיאה לשמה, היא מעיין הכלאה. כיצד יגיבו האלים לשילוב של קורבט ורנו?

טוני הולמס הוא יזם ותיק בבריטניה. בעברו העמוס, הקים חברה מוטורית תכנונית תחת השם 'פילגרים קארס' שפשטה את הרגל בתום כמה שנים לא מוצלחות. אולם את ארסנל הידע שהצטבר אצלו בקודקוד לא הזניח, והחזיר לחיים את תחביבו העיקרי בדרך אלטרנטיבית ופחות מטביעה באמצעות חברה נוספת – 'ויז'ן ספורטסקארס'.

הדגם הטרי ביותר ממדפיו של הולמס מגיע בדמות מכונית חצי 'על' – מינוטאור. על עיצובה חתום ג'ון פרנקוס היווני שהרי ממורשתו מגיע השם, אשר התייאש מלנסות ולהדוף את הלעג המיוחס למראה הנוסטלגי השולח אותנו לאמצע שנות ה-90, מתישהו בין המקלארן F1 לקורבט הרלוונטית. על ההרכבה, אמון מפעל קטנטן וידני בסאסקס, שאין באמצעיו לייצר עשרות או מאות יחידות כך שלא במפתיע, מחירה צמוד למגבלת הייצור – 65 אל, פאונד (כ-385 אלף שקלים לפני מסים).

היות ושילמנו כל כך הרבה כסף על מכונה שנראית כמו הכלאה בין מקלארן ללוטוס ונושאת שם של חצי אדם חצי שור, וכל שקיבלנו אלה מבטים מלגלגים ברחוב, התקווה כעת מוטלת על הביצועים. עם משקל של 1,160 ק"ג אפשר לצפות להרבה. לבטח כאשר מאחרי הטוסיק מונח מנוע V8 בנפח 5.7 ל' שמקורו בשברולט קורבט. ההספק מנבא 350 כ"ס המתורגמים דרך תיבה ידנית של רנו 21 טורבו, לא אחרת, כשמסביב עוטה את הנהג שלדת צנורות, מערכת פליטה אל-חלד כפולת יציאות, וכן תא נוסעים ידידותי למשתמש. אפילו מסך DVD בנמצא ואופציה למערכת ניווט וממשקי מולטימדיה נוספים.

ומה באשר לחלפים מתבלים או תוספות? מספיקה הצצה חטופה לעברה בכדי להבין כיצד הפאזל הושלם ליציקה אחידה. הדרך לאולימפוס אולי תהיה מהנה, אבל לא בטוח שתזכה לעודף הערצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully