וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשטח ולמסלול? סדנת 'קרלסון-אייגנר' חדורה מוטיבציה

19.2.2009 / 12:14

סדנת 'קרלסון אייגנר' הכניסה את המרצדס GL500 למקצה שיפורים והצמידה לו יעד מרוחק מדרכו. האם יאה לו מסלול המירוצים?

נדיר למצוא את סדנת 'קרלסון' הגרמנית פוסחת ולו על דגם אחד ממכוניותיה של מרצדס. האבחנה מה מתאים לשדרוג ומה לא, מסתכם אצלה בחילול הנורמה שניתן לנטוע במכלוליו של האקזמפלר שנבחר. הפעם היא עושה זאת בדרך קצת פחות מחוכמת בסיועו של רכב הפנאי GL500 אך מאמצת עימו נוהג חדש – הרתעה באמצעות מסורת.

את 20 היחידות הבודדות שנמצאות כעת בהאנגר של החברה, מתכוונת לשחרר קרלסון בתג מחיר של 290 אלף דולרים שהם כ-1.2 מיליון שקלים לפני מיסים. עבור מזוודת המזומנים שתונח בחיקה, מקבל הלקוח רכב פנאי בצבעים כפולים, יין אדמדם ורצחני, המתמזג עם השחרת החרטום והתקרה. על צמיגי הענק מולבשים חישוקים לא פחות גיגאנטים בקוטר 23 אינטש מרובי צלעות, המשלימים את הסקירה החיצונית לצד מפלטים מעובים ונוצצים.

תחת מכסה המנוע, נח לו כהרגלו מנוע V8 בנפח 5.5 ל'. יחידה זו מחלצת 388 כ"ס ודוחפת 53 קג"מ דרך ארבעת הגלגלים. אך קרלסון, תוך מבט מעבר לכתף, לא תניח לטיונרים מבית דוגמת 'שניצר' ,ומחוצה – OCT, לנתב את כוחן דרך גרסאות מנופחות ל X6 וחברותיה ללא תשובה מוחצת מצידה.

אולם, במקום לדבוק במערכות ניהול מנוע משופרות, קרלסון פנתה לתחום המכני בלבד. את ראשי הצילינדרים ומערכת הפליטה עדכנה, הקמשפטים שודרגו, ומערכת הנשימה אף היא. התוצאה היא קפיצה אל 456 כ"ס ו 64 קג"מ חדורי אמצעים הנשלחים לכל הגלגלים.

כל שניתן לומר מהצצה המוקדמת שמספקים החברים 'מקרלסון-אייגנר' הוא שיש דברים בגו. כלומר בעיקר בשם שניתן לו - Rascasse מקורו בפנייה במסלול המירוצים במונטה קרלו, והרבה פחות מכפי שהחלומות הפרטיים שלהם תאווים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully